• Frejis

Livets stora och små frågor

... fast hon inte kommer att bli mellan 10 och 16 kg... Frejan vad håller du på med! Tålamod är en dygd...

• Frejis

GRATTIS BS! Det var ju bra att du testade innan du åkte iväg till magnetröntgen för att nu slipper du vara orolig. Skoj med plus i tråden!

Koko, antecknar platsen och tidpunkten för vår träff.

• Frejis

Att man kan känna sig så fruktansvärt lycklig över en fungerande internetuppkoppling Nu är kampen mellan mig och datorn över, skönt!

Frullan - att Roffe (är det verkligen en kille?) beter sig som sin bror är egentligen lite märkligt, men historien tenderar ofta att upprepa sig. Jobbigt med foglossningen, hoppas att sjukgymnasten kunde hjälpa lite.

Nenne - min dos var nog allt mellan 175 och 250 IE Puregon. Hoppas på ett riktigt guldägg åt dig så att du slipper dessa procedurer i fortsättningen.

AM - det var en dum gubbe i hissen, har en känsla av att de flesta kvinnorna (iaf de jag hittils träffat) undviker kommentera andras magar överhuvudtaget. Men det här var ju en man... tror nog att din mage är jättefin och kommer att vara redo för stranden snart.

Tinga - en jättekram till dig, du är jätteduktig

Cicci - det är ju bra om vi får se dig här relativt regelbundet så att vi vet var du är Spännande förresten när det gäller bebisens kön.

• Frejis

Hej Lappis! Jag mår faktiskt ganska bra (hm, mest på grund av internetuppkopplingen, tror jag . Mina "underbara" gravkrämpor återkom annars i natt, det är bara välja vraka mellan nattlig panikångest över rutinUL, förlossning etc. eller ont i magen och benen. Annars vill jag att det här ska vara över eftersom jag är så förfärligt sugen på rött vin (ge mig en flaska!) och långresor.

Hur är det själv?

• Frejis

Hm, säg till om du behöver hjälp i processen! Frejis mejlar CvL: Hej, nu är det så att Lappis vill göra FET om en månad. CvL`s reaktion:

Skämt å sido, så förstår jag att det känns jobbigt fast det kan ju vara bra att bara få det gjort. Ska inte säga att du inte ska tänka så mycket på det för att det är så lätt att komma med goda (och därmed lite dumma) råd. En extra kram till dig i stället!

• Frejis

MSW - duktigt av dig att börja jogga
    Mm, maken sade nyss att jag kanske var sugen på socker. Sure, jag vet vad jag vill ha och det är sprit

• Frejis

Skulle det kanske vara till hjälp om du fick prata om det med en psykolog?

• Frejis

EA - det får du gärna göra

Jag är förmodligen världens konstigaste människa, men jag tycker inte alls att det är särskilt roligt att vara gravid (liiite förbjuden tanke). Mitt psyke är nog uppbyggt på det sättet att jag vill ha det som jag inte kan då och när jag får det så vill jag ha någonting annat. Just nu tycker jag att det verkar roligt med kanske två- och treåringar, dock en kortare stund

Lappis - att hoppa utan fallskärm är inte så roligt. Skönt att du inte mår dåligt

• Frejis

Lappis - faktiskt inte Just nu skulle jag faktiskt kunna tänka mig att adoptera tvåan fast så klart än så länge bara i teorin.

Jag vill inte vara hemma så länge heller, tur att det finns en man här hemma som fortfarande kan tänka sig att ta en stor del av ledigheten. Men jag ska kanske vänta på resultatet på stora UL:et innan jag planerar för mycket

• Frejis

Gör du FET Lappis för att det kommer säkert att fungera bara för att du sagt att du inte är så sugen på själva graviditeten

Svar på tråden Livets stora och små frågor