Livets stora och små frågor
Tack för en supertrevlig brunch i söndags, det var jätteroligt att se alla och få träffa lille H. Han är så söt och så liten att jag faktiskt undrade hur man rent praktiskt hanterar bebisar när de är så små Kanske inte så konstiga egotankar med tanke på bullen i magen, men ändå och den här farfarsblicken som vi också fick en glimt av gillade jag starkt.
Cicci, inte för enbart återgälda komplimangen, men jag tyckte att ditt hår är alldeles fantastiskt supervackert och femininint och så blont. Jättejättefint!
Grattis till plusset ännu en gång, BS! Kul att även test nr 2 visade plus tråkigt att du redan nu mår illa, men det går kanske över relativt fort. Håller tummarna att du får en lätt graviditet.
Muggles - RUL är på fredag.
Kom på att tänka på en annan sak: har du inte heller några syskon? Lite intressant med tanke på att vi är födda samma datum (dock inte samma år) och utan syskon båda två. Fast jag trivdes nog rätt bra skulle nog vara rätt bra ha en bror eller en syster nu, i vuxen ålder, fast då om man hade en riktigt bra relation till varandra. Fast sådant vet man aldrig om i förväg och nu har jag inga så det får vara bra som det är.
Jag kan nog tänka mig att bara ha ett barn och förmodligen blir det inte fler än så (fast vi får väl se hur det blir, bäst att inte planera för mycket . Får se till att uppfostra en riktigt egotrippad unge i stället, bara för att
A M - såg att det inte gick så bra med leggings, men Åhlens City hade nog rätt många olika. Jag har också tänkt mig att börja använda leggings och klänning, men min förändringsbenägenhet är väl som vanligt inte på topp.
Vickan - är du inte redo för att hoppa, så är det lika bra att vänta. Svårt att råda i en sådan situation, men se till att du inte pressar dig för hårt.
Tinga - jättefina skor. Och stort grattis till huset!
Lappis - det blir kanske ett plus nu för att du struntar i alla goda råd och vill inte göra FET... jag håller iaf tummarna!