Livets stora och små frågor
Vilket underbart väder vi har idag! Härligt med sommarvärme
Vi har en rätt så stor balkong mot innergården, med sol fram till tolv eller ett på eftermiddagen. Har upptäckt att det är precis lagom för oss för att nu skulle jag inte vilja ha kvällssol där. Men så skönt att grilla på balkongen, äta frukost och middag där, lyssna på kvittrande fåglar samtidigt som man bor i stan och så har jag mycket blommor där
Ore, jag blev inspirerad av färsk potatis igår så det ska vi ha till middag ikväll och en enkel dessert med hallon och vaniljvisp Undrar när de små svindyra askarna med hallon och blåbär blir billigare, har hittils skyllt på att jag måste ha sådan lyx som gravid
Vickan - hoppas att maken inte klagar för mycket. Jag har också sådana dagar ibland då jag helt enkelt säger att nu orkar jag inte prata så du får vara tyst. Fast min make blir nog rätt glad för att han då ostört får ägna sig åt sin Playstation 3. En bra investering i sådana fall
Nenne - vilken buskatt ni har! Du får skicka fler roliga bilder på henne till Telis, tyckte att hon var så häftig.
Det är bra att du inte känner någonting... jag har intagit en position då jag tycker att inga symptom är symptom på någonting gott