God morgon!
Tinga - jag tänkte på dig och dina barn när läkaren berättade vad som kan hända i mitt fall. Nu är det ju (peppar peppar...) inga tecken på det, men man vet aldrig, sådant kan förändras rätt fort.
Liten - lera och grus, ni är verkligen frilufsmänniskor men sådant är kul, tycker jag. Mindre verkar vara nyfiken på vad som finns ute i naturen och oj, vad pigg hon var när jag träffade henne. Träffas gärna igen! (När vill ni förresten komma och titta på kaninen?)
Jättestor grattis till Cicci med familj nylackade naglar och lockat hår strax före förlossningen låter inte helt fel, något ovanligt bara
Koko, säger som Frullan, vila! även om det är lättare sagt än gjort.
Frullan - doktorn sade inte så mycket nytt igår, det var ju planerat kejsarsnitt som samtalet skulle handla om fast det blev inget samtal. Fick remiss till någon överläkare på Danderyd (får se vem det blir - tänker nu på A M) och han verkade tycka att kejsarsnitt är helt rätt just i mitt fall. Vi får se hur forsättningen ser ut. Sedan kommer han att förlänga sjukskrivningen till slutet av graviditeten för att jobb på heltid (eller ens deltid) kan jag glömma. Jahapp, så var det med det.