Koko:
Men vad skumt att de billiga testerna gav utslag fast CB inte gjorde det! Så de mäter på lägre nivåer då eller? Det låter ju nästan som om de är bättre i så fall. Var köpte du dem? Det kan jag ju hålla med om att det verkar lite dyrt med 2 paket...(jag skämtade mest). Jag har alltid fått utslag med CB på morgonen - el ja, de 2 gånger jag testat
FruCicci skrev 2009-06-09 14:10:14 följande:
hejsantelis, varför snitt????????Det är ju faktiskt häftigt att föda barn och det gör inte så ont som man tror!
[/citat]
Jodå det gör ännu ondare än man kan föreställa sig...
_koko_ skrev 2009-06-09 14:16:48 följande:
[citat]
Det är så svårt att säga något om förlossningar, de som haft bra upplevelser är positiva och de som haft dåliga är negativa, såklart.
Fast vilket läger hamnar jag i? Jag hade en "bra" förlossning, jag brukar säga att den var enl Formulär A1 för den var så standard. Men kunde jag få barn utan förlossning (ok då, jag skulle kunna adoptera...) så skulle jag gärna slippa! För såå fantastiskt tyckte jag inte det var. JAg har verkligen jättesvårt att förstå den här "häftiga" känslan som ni beskriver...
AM: jag har iaf fått 37000 tillbaka så lite av dig tydligen
Bliv Fru: tack för svar - nu känns det så mycket bättre!
Förlåt alla för mitt nojande - nu ska jag skärpa mig!
Ore: är det redan RUL?! Herregud vad andras graviditeter går fort!
Tinga: vad skönt med Piffs och Puffs ätande och att de får näringslösning nu. Går de upp litegrann kanske resten löser sig också?
Sweet: jag ska testa med stickor nästa cykel och hittar jag ingen ÄL då så ska jag boka in mig på ett VUL.
LIten: trist med makens farmor!
MrsB: tack för kramen - den värmde! Hoppas din man tar sig nu trots att han är envis och jobbar.
Kängu: jag var på Victoria på Södra Larmgatan och köpte amningsbehå och de är jätteerfarna tanterna där så de kan hjälpa dig till rätt storlek. Viktigast är väl att välja en utan bygel för det ska visst kunna orsaka mjölkstockning.
gulasidorna.eniro.se/query/what/ip/single_ad/true/geo_area/G%F6teborg/advert_code/68194641_GS/referring_what/cs/search_word/victoria%2Bunderkl%E4der