Lappis: grattis till Blasten med stort B! Kan man tänka så att de som inte klarade sig nu inte hade gjort det ändå? Kanske hade du bara gjort en massa FET som inte hade gett ngt? El är det feltänkt? Softa nu och så känn efter om det är värt att göra en ivf till i höst och kanske testa långtidsodling igen. Men det kanske aldrig mer behövs!!! Vad starkt av dig att hålla igen på vinet - nu har du gjort allt du kan verkligen.
Telis: det var super! This is the shit. VIP-salongen har bar och som sagt gratis godis, popcorn och läsk (obegränsade mängder). Man får ta läsk och godis med in till salongen men inte alkohol. Och så är det stora sköna skinnfåtöljer som är fällbara med bord emellan där man kan bunkra sitt popcorn och godis och läsk. Aaaaahhhh, gött! Och filmen var bra! En av de få filmer som bygger på en bok där jag tycker att filmen är minst lika bra som boken (de hade kapat en massa oväsentligheter). Såhär vill jag gå på bio i fortsättningen - det passar oss medelålders haha!
Innan dess var vi på ett av Piggelins favvoställen (Taras) och käkade turkiskt. Och fyllnade till. Jag drack 3 glas vin under kvällen och jag blev på kanelen. Vi snackade konstant och tiden gick jättefort. Vad härligt det var att vara barnfri! Sedan sov jag skitdåligt för att jag druckit för mkt vin (3 glas - hallå eller - jag tål inget nu för tiden) men vi hade ju iaf sovmorgon. Så jag vaknade 8.30 - haha, jag som alltid sov till 10-11 förr...