Hej tjejer!
Idag har vi ägnat oss åt att köpa hus! Vi kollade på det i helgen som gick, sen en gång till i onsdags, bjöd igår förmiddag och idag på eftermiddagen skrev vi kontrakt. Shit, vad det går fort att göra av med några miljoner, bara sådär!
Det är inte drömhuset vi köpt, men priset är ok, huset är ok och läget är ok, så då får man vara nöjd i den här sta'n. Det finns en del saker vi ska ändra på, men huset är byggt 1998, så det är hyfsat fräscht. Tomten är liten, men det gillar vi, för det är främst en uteplats vi vill ha. Om någon är nyfiken på hur det ser ut får ni inboxa mig er mailadress, så kan jag skicka lite bilder, för nu är det borttaget ifrån Hemnet.
EA - även om svaret inte var så uttömmande som du önskade var det ju ändå grymt att du fick svar på en kvart! Visst önskar man alltid patentlösningar, men det är ju så sällan det finns i bebisfabriken.
Sweet - intressant att läsa om 3-cells- respektive blastocystteorierna. Måste vara jättespännande att jobba med sådant!
Hoppas att ni får en riktigt trevlig brunch i Stockholm på söndag! Blir inte fullt så avundsjuk som jag brukar, eftersom vi ska ha träff i Göteborg nästa helg, men tänk så kul det hade varit om vi kunde haft "stormöte" med alla trådisar närvarande samtidigt.