• Frejis

Livets stora och små frågor

MSW - nekros betyder vävnadsdöd och det innebär att myomet håller på att dö eftersom det inte får tillräckligt näring. Det är då man får ont, har jag förstått.

Lappis - jag blev lite förvånad eftersom jag tidigare trodde att det var en liten kille. Min mamma sade dock hela tiden att det var en tjej och hon hade rätt. Intressant det här med kön!

• Frejis

Mm Lappis vi vet nog att vi ska hålla tummarna för vissa här

Trevlig kväll och inte minst trevlig resa!

Brudsommar - trist att maken inte vill ha en katt till. Det hade kanske varit bättre att han var tydligare med det från början.

Telis - den här taxen är ju som en bebis för mig, min första riktiga och alldeles egna hund. Så klok, småelak och smart...

• Frejis

MSW - det bästa hade nog varit om myomet hade levt och låtit bli att fortsätta växa, men nu tar vi vad vi får.

Jag hoppas faktiskt på fortsatt soligt nu i helgen och så att det blir lite varmare. Då blir det nog en bra helg

• Frejis

Tack för alla grattis tjejer!

Snaily - ett fint namn på dina vovve, passar den rasen.
    Taxen mår lite bättre fast egentligen är det för kort tid för att säga något. Men matte kan inte låta bli att hoppas att medicinerna hjälper.

Izzie - har läst att vissa myom försvinner av sig själva, men mitt ena är nog för stort för att göra det. Ska prata med BM på tisdag om det. Krya på dig!

Vänner - kom nu på att jag fortfarande inte svarat (hm, vilket svin ), men det har varit turbulent på sistone, med jobb, undersökningar, uppsatsen... Får bättra på mig.
    Hoppas att du också snart blir frisk. Bad för orkidéer, har du många?

Ska strax iväg till Operan och se "Spader dam". Premiär, kan originaltexten rätt bra och är nyfiken vad de gjort av den.

Trevlig kväll till alla!

Sist men inte minst - Liten, Ninja tackar för rädisorna som han verkligen har uppskattat. Och vinkar till Mindre!

• Frejis

Oj oj Telis, vilka underbara nyheter Superstort grattis till plusset Tjohoj!!!

Jag röstar för en liten kille för din del

Frullan! Grattis till att bebisen har vänt sig, hoppas att den stannar så utan att krångla till det. Jag tror fortfarande att det är en liten tjej, men vi får snart se...

Nenne, femtom ägg, wow! Jättestort grattis och jag håller tummarna för fortsatt process.

Page, hm, ny hårfärg låter som dramatiska förändringar och jag såg nu att det blev lite intressant.
    Skickar en extrakram för det hela med J. Hoppas att det inte alltför allvarligt.

Cicci, att du är så rastlös bebben verkar ju vara envis och trivas i livmodern. Du lyckas kanske tom gå över tiden?

Jag hör definitivt till dem som mår illa, hoppas att du slipper det Telis. Det känns att illamåendet är på väg tillbaka igen, det blir två Postafen om dagen nu. Maken kom nyss hem med ostbågar, det blir nämligen bättre om jag äter lite salt

• Frejis

Jag vill se Koko utan häck Det där lät mer spännande än alla graviditetssymptom tillsammans och jag funderar nu om jag hinner springa ner till Sturegallerian i tid eller inte. Är inte i presentabel form riktigt...

Lappis, grattis på födelsedagen och bröllopsdagen! Är du bakfull och känner dig inte heller så vacker? Hm, jag tror inte på det och det måste jag också se... det blir lite som navelskådning light

Tror nog at Ciccis bebis är ute till helgen. Vad spännande!

Telis, har också progesteron som du kan få. Säg bara till!

• Frejis

Lappis - jag sitter i mina mjukiskläder och har typ kammat mig. Vi jämnar väl ut varandra i så fall

Rulltrappan på övervåningen, alltså samma ställe som vi var på förut? Jag får väl leta efter sällskapet ifall jag blir sen.

Var är mina kläder? Måste fånga Ninja innan utgång, får se om han är samarbetsvillig

• Frejis

God morgon!
    Kul att se så många som är tidiga här Page & Frullan, vi kunde gjort varandra sällskap med tidiga uppvaknande och sömnlösa nätter fast jag slår er båda med råge tror jag har "skaffat mig" en ny ovana, dvs vaknar mitt i natten av att jag har ont i magen och inte kan somna om. Inatt var det hittils rekord, mellan ett och sex på morgonen... blä. Vill inte ha en sådan natt till så nu gäller det att få tag på BM som i sin tur får skaffa fram någon form av smärtlindring.

Vilken egotrippad inledning, hoppas att jag är förlåten

Page, canceroro sedan 2000, vad jobbigt Hoppas att de kan göra något åt J´s blodvärden.
    Vad ska du göra åt håret nu? Annan färg eller?

Frullan - hur mår du & R*ffe? Spännande det här med att h*n är så vild.

Har någon hört från Cicci?

Telis, vilken underbar historia om en så lång barnlöshet. Lillasyster vid 47 års ålder, det var inte illa. Om du vill, kan jag försöka hitta Seabands från apoteket - vi köpte dem i början, men använder nästan aldrig eftersom det inte gav så stort effekt.

Brudsommar, vilken fin liten kisse som ni ska få. Såg honom på FB.

Måste kolla Korven och annat nytt

• Frejis

Snaily, vad söta du och Korven är Längtar verkligen efter valp när jag ser så små.

Kängu - magkatarr låter definitivt trevligare än någonting förlossningsrelaterat. Hoppas att medicinerna blir lite av en quick fix. Vilka åkommor man kan få av växande bebisar, hade ingen aning om det förut.

Telis igen - om du vill ha seabands, så kan du få dem av mig, har hittat dem.

Svar på tråden Livets stora och små frågor