Livets stora och små frågor
TAck för länken Passionsblomman! Nu ska här knipas. Ska damma av geishakulorna också ...
TAck för länken Passionsblomman! Nu ska här knipas. Ska damma av geishakulorna också ...
Hej Sweet! Hälsa NYC från mig - säg att jag kommer o tokshoppar med maken om ca 5 år ...
muggles skrev 2009-06-11 14:42:15 följande:
Angående diskussion om MKP/FVP, DS, ADHD, DAMP: Ja,ja hur man än uttrycker sig så är det alltid någon som blir/känner sig lite missförstådd ... Ska nog sluta lägga mig i såna här diskussioner. Om jag kan.
Måste bara säga detta om FVP och ryggmärgsbråck: När jag gjorde FVP så frågade jag speciellt om de kunde avläsa ryggmärgsbråck utifrån provresultetet och de kunde de INTE sa de. Nu görs det ju ett ultraljud också vid FVP (för att de ska se var de sätter nålen och hur gammalt fostret är) och på det ultraljudet ser man ju även ryggraden och kanske kan man redan då se om det är något fel eller bråckaktigt ... Annars tittar de ju efter sånt på RUL.
Tjohej.
Nu väntar lite slänga-gamla-papper-excersis
Ses!
Nenne: Kanske Livia kan få komma till dig & P på lära-sig-busa-mer-kollo i sommar?
Hallåhallå!
Telis: halkhistorian!!!
Själv har jag både halkat på bananskal, fått en tårta i ansiktet samt blivit nerbajsad av flygande fågel (inte bara en utan flera gånger).
Lunch idag!? Myomet verkar tillåta det, eller - Frejis? Var det inte 11.30 på GH som har varit vår preliminära tid/plats?
Ska vi köra på det? Telis, Frejis, Koko, Jag - någon mer? Lappis? Cicci?