• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • nennesjuttioåtta

Lapinette
    ja, men vi måste ju ha en vallhund som samlar in flocken och knyter ihop säcken också.

• kängu

Det är även min makes födelsedag... en dag man får mkt positiva vibbar av helt enkelt!!

Lappis, när ska ni göra FET?

• kängu

MSW, spännande att A har börjat ställa sig upp!!! Nu börjar snart kaoset då med andra ord

• Lapinette

nenne - tror och är rädd att jag blir ensam kvar ! Inte för att jag inte vill att ni ska lyckas för det vill jag verkligen men samtidigt så innebär det att det bara är jag kvar ... av oss gamlingar.

• Fru E

Lappis-jag håller dig tryggt sällskap verkar som jag kan bli en halvgamling med iaf med den här takten......

Något bra tips på var man kan göra av maken i Gbg???? Vi åker ju upp tillsammans men han har inga problem med att inte vara med på daterna

• nennesjuttioåtta

lappis
    Förstår precis hur du känner, men så får det fanimej inte bli! Ingen av oss ska bli ensam kvar!

• Fru E

Kängu-hehe han tittar inte på sport alls men han kan säkert roa sig själv lite

• Fru E

Får helt enkelt belöna honom lite extra sen

• Fru E

Telis-av en anledning som jag sedan länge glömt håller jag alla tummar och tår för dig och sen säger jag inget mer förrän du själv vill det!

Svar på tråden Livets stora och små frågor