• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • MSW

EA&MJ skrev 2009-05-05 11:17:42 följande:

Kängu-hehe han tittar inte på sport alls men han kan säkert roa sig själv lite
    www.nordstan.se/ (Shopping?) Det tar juh ett tag att gå igenom..
  • Bluebride

någon som haft lätt att hitta sin drömring?

• Fru E

MSW-får helt enkelt ge honom uppdrag att hitta något roligt/fint åt oss på kvällen på lördagen, planera en lite surprise helt enkelt

• MSW

EA&MJ skrev 2009-05-05 12:35:44 följande:

MSW-får helt enkelt ge honom uppdrag att hitta något roligt/fint åt oss på kvällen på lördagen, planera en lite surprise helt enkelt
    Ja det låter väl inte helt fel!
  • FruCicci

Telis,
    Har skickat över kort på Victor, jag kan ju inte vara sämre. Såg att han inte var uppdaterad på över 1 år

• Telis

Cicci, tack för bilderna. Han har växt rejält sen jag såg honom sist, den lilla sötnosen.

Dom nya bilderna på Victor finns nu i albumet.

• nennesjuttioåtta

wooaah vad stor han blivit, lille parveln!! En riktig liten Emil med sitt vita hår! Vilken sötnos!

• Piggelin1

...och nu faller jag också för grupptrycket - Telis, har skickat en bild på A från i påskas! I sin nya fina gröna jacka

• Lapinette

Ja attans vad stor Victor har blivit!
    Jag har inget att uppdater på bild (förutom mig själv). Inget barn, ingen hund och ingen katt.

• Piggelin1

Kan inte låta bli att länka till ytterligare en über-stylad lägenhet
    Ingen bebis denna gång, men däremot siluetten av en person

www.alvhemmakleri.se/index.php&object_id=OBJ17735_904515073&view=images

Svar på tråden Livets stora och små frågor