Livets stora och små frågor
Telis - fattas bara annat dvs att hon blev glad och kunde hålla samtalet riktat mot dig i hela 5 minuter.
Telis - fattas bara annat dvs att hon blev glad och kunde hålla samtalet riktat mot dig i hela 5 minuter.
Ahhh... har så jäkla dålig karaktär så en liten slurk skadar nog inte. Hit med flaskan muggles!
Ha en skön helg mugglan!
Shit, är det verkligen snart helg!!! Iiii!!!
*viskar ... kanske, kanske, kanske har de klarat sig*
Håll ut, en sista natt utan "mamma"!!!
Usch, nu kanske de ringer bara för att jag skrev så där.
Kram på dig med nenne! De har inte stängt än på CvL så man vet aldrig och sen kan de väl ringa imorgon bitti?! Men det känns onekligen något lugnare nu än tidigare. Det blir som vanligt spinning (men jag ska ta det lugnt) och förmodligen middag på någon av restaurangerns som ligger mellan vårt hem och SATS. Jag får väl sörpla på vatten medan maken dricker vin. Har redan druckit veckans ranson.
Det gick ok. Fick en blasto tillbaka men thats it! Inget i frysen alls efter att ha haft nästan ett helt fotbollslag där känns ganska så tomt.
Är supertrött, sov dåligt, drömde om ägg och vaknade när tidningen kom imorse 5.38 så jag ska bara softa idag... ja förutom att assistera maken som ska fortsätta med hallen.
Snaily - superfint rim, har precis läst den för maken.
Eftersom vi nu står utan ägg i frysen så kan jag inte låta bli och låta tankarna gå ett steg längre. Vad händer om detta inte fungerar? Ska vi köra på den linjen som jag sa tidigare att vi lägger ned allt eller blir det ett sista tappert försök i höst. Har lovat maken att inte prata/diskutera eller bestämma mig för detta just nu utan nu får vi se hur det går och sen tar vi 2 månader sommarlov då vi kan låta saker sjunka in och bestämma något.
Vad mer, jo akupunktören jag fick imorse var supertrevlig och förklarade en massa om de 28 pulserna för mig. Intressant! Kom dit superstressad efter en natts dålig sömn men gick därifrån lugn som en filbunke.
När vi körde förbi Arlanda landade precis ett Air France plan. Sa till maken att det bara måste vara ett gott tecken. Så ofta landar väl inte Air France på Arlanda varje dag?! Precis efter kom ett SAS plan - Frankrike + Sverige. Sa till honom att om det hade varit Air China så hade jag absolut trott att det var ett tecken. Han skrattade och sa att Air China har nog inga plan som landar på Arlanda.
Fast när jag åkte hem från akupunktören så satt en liten adopterad flicka (Kina tror jag) framför mig. Hon och mamman var så himla söta och gulliga att jag kände att det är helt rätt att adoptera.