Hvidbrud skrev 2009-06-10 09:06:48 följande:
Nej Ingis, det var ingen sån dröm Bara konstigt att känna den förälskelselsekänslan för en annan man som jag hade för typ ett halvt liv sen...Lillmuffins rum är lååångt från färdigt. Känner att det får ta den tid det tar. AHr ju ledigt snart (8jobbedar kvar!)! Vagnar har jag kollat på, men inte fastnat för någon precis. Den ska inte vara för liten eller låg och inte för stor och klumpig. Den behöver inte kosta så himla mycket heller tycker jag, bara den är säker för lilltussan!Nu ska jag snabbt i duschen och sen krypa ner till maken och se om det ger utbetalning... Han ska jobba kväll så jag får passa på nu!KRAAAAAAM!!!
Hahahah ja bara snabba dig in i duschen...jag håller tummen för utdelning!
Vagn är ett halvt examensarbete att komma fram till vad som passar en bäst....liiiiite jobbigt att det finns så många olika att välja mellan....blir ju bara svårt!
Denna här makapären ska jag hyra/köpa.....hoppas länken funkar
www.cefar.se/products.asp%7BE34B1C0C%2D1A1F%2D4B83%2D9B16%2DA3E7BBA8252E%7D&id=CEFAR+FEMINA&cat=TENS+%2F+Sm%E4rtlindring
Är en TENS-apparat som kan ge massage, smärtlindring o hjälpa till att motverka svullna ben osv....
Principen är att makapären skickar svagasvaga impulser i huden...o tydligen är det så att nervimpulser från huden går före smärtinpulser från foglossning eller värkar....spännande eller hur?!