• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • ingenjörsbruden

Eragon är bra! Har läst böckerna osså...de är så klart liiiite bättre än filmen.

Ninnis: Har tyvärr ingen som helst anning i de trakterna.....har möjligsvis åkt förbi på väg till/från sälen....fotboll??? Ikväll??? Suck...jag har nollkoll...tur du påminner!

Lanovia: Vi....kloka....någonstans.....nääääääää!! Hahahhahaha! Wiiiiiweee så spännande i morgon!! Såååå härligt!

Leksi: De bränner sig säkert o får skoskav eller nåt...
    Men visst är det surt! Kan trösta dig med att jag har galler för fönstret....PÅ INSIDAN (inbrottskydd....sätter man galler på utsidan så måsta man söka bygglov...fasadändring).....så jag kan inte ens öppna fönstret...suuuuuuuurt! *buhuuuuu*

Ska def ut o gå efter jobbet idag!
    Kanske sitta i gräset medans kissekatten snusar runder o äter gräs....var förresten väldigt bra i söndags....maken skulle dammsuga o sa till mig att gå ut o borsta katten...heheheeh det tog sina 50min det! Moahahahaha!

till alla!!

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-06-23 11:26:45 följande:
    TÄNK vad kul det hade varit att gå tillsammans och hejja på Sverige live! Jag skulle skrika mig fördärvad!
    Hahahah jag osså!! O så finns risken att jag blivit utslängd för okvädesord eller olämpligt uppförande.....hhahaha blir liiiiiiite väl engagerad i fotboll...hehehehe!
  • Ninnnis

JA!!! (fast undrar om vi vågar ta med Ingis?)

passionsblomman skrev 2009-06-23 11:26:45 följande:
    TÄNK vad kul det hade varit att gå tillsammans och hejja på Sverige live! Jag skulle skrika mig fördärvad!
  • Ninnnis

Ingis, det borde vara straffbart att inte kunna öppna fönstret på kontoret under sommaren! Jag har gigantiska fönster (som vetter mot Öresund med bron precis bakom, så vackert!) som dessutom går att öppna helt och hållet! Fast det finns en risk att man får jaga papper sen...

• Daa

Hejhej.
    Blommis, det låter som om du kommer att ha det supermysigt på SPA trots att indianerna hänger med.
    Kan tänka mig att Damernas detektivbyrå är en bra film. Jag har en oläst bok i serien, Den goda maken på Zebra Drive, liggandes hemma. Den lockar, men jag har bestämt mig för att vänta några veckor till. Det blir fint till semestern

Leksi, visst känns det lite jobbigt när folk drar på semester och man själv sitter kvar på jobbet? När blir det din tur? Jag har 18 och en halv arbetsdag kvar (och det verkar bli ganska hektiska sådana är jag rädd...). *sympatisurar också*

Lanovia, blir det ultraljud när du ska till BM? Jag ska på inskrivning på torsdag (hjälp, så jobbigt spännande), så igår var jag och blev stucken i armen och vägd.
    Jo, det är små små labradorer

Ingis: skoj med semester med tjejerna!
    Ninnnis semesterplaner låter inte fel heller.

Men oj, nu är det verkligen dags för lunch.
    *vinkar till alla*

• Daa

För övrigt skulle jag gå upp i limningen om jag var med och såg den matchen. Och skrika mig fördärvad

• passionsblomman

Hihihihi!

Jag är förträffligt bra på att just HEJJA, jag gormar inte så mycket om annat,-som min sambo och hans brorsa tex, som vet exakt hur allt skulle ha dömts istället för hur domaren dömde...*suck*

Jag är bäst på tillrop och JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Eragon är så bra att vi redan hyrt den 2 ggr förut och sonen önskade den särskilt igen nu.

Jag gillar sagor, både Narnia, Sagan om ringen och Harry Potter, Merlin och alla sådana.

Vad gäller TV och måndagar Ninnis, så skit i Beck och kolla Kommissarie Moltalbano istället nu! Omväxling förnöjer.

ingenjörsbruden skrev 2009-06-23 11:42:22 följande:
    Hahahah jag osså!! O så finns risken att jag blivit utslängd för okvädesord eller olämpligt uppförande.....hhahaha blir liiiiiiite väl engagerad i fotboll...hehehehe!
  • Ninnnis

Det är en riktig fotbollsmamma, det!

passionsblomman skrev 2009-06-23 11:49:48 följande:
    Hihihihi!Jag är förträffligt bra på att just HEJJA, jag gormar inte så mycket om annat,-som min sambo och hans brorsa tex, som vet exakt hur allt skulle ha dömts istället för hur domaren dömde...*suck*Jag är bäst på tillrop och JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
  • Ninnnis

Blommis, jag övervägde faktiskt att kolla på Kommissarie Moltalbano istället. Kanske ska göra det nästa gång. Har annars en förkärlek för engelska deckare, men jag kanske ska ge italienska dito en chans? Har ju trots allt sett de flesta Beckfilmerna redan...

• lanovia 08

Daa nej inget UL imorgon, vi har bestämt oss för att vi inte vill göra KUB testet så då får vi vänta med UL tills v 18. Om vi får lyssna på hjärta vet jag inte. Men hoppas.
    Jag anade väl det, vi har en labbe så dem känner jag ingen.

Ninnis, ja mina hemtrakter vore det ju skam om jag inte kunde komma på något att rekomendera. Enligt mig så är västkustens absolut mysigaste samhälle Fjällbacka, så dit skulle jag rekomendera en tur. Vill du ha mer tips kan det nog komma senare men nu måste jag jobba.
    Men hörrudu när skall du hitåt?

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan