• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

Jag har fortfarande ett nästan 10 år gammalt "flygvärdinneärr" på underarmen, från ugnsplåten med varmt bröd... En klassiker i den yrkeskåren.

När jag var ett halvår-ett år nånting drog jag en kopp kokhett vatten över mig, men det tror jag jag har skrivit här innan? *senil*

• passionsblomman

Ja usch och fy! Det kommer jag ihåg!

Ninnnis skrev 2009-06-22 21:09:02 följande:
    Jag har fortfarande ett nästan 10 år gammalt "flygvärdinneärr" på underarmen, från ugnsplåten med varmt bröd... En klassiker i den yrkeskåren.När jag var ett halvår-ett år nånting drog jag en kopp kokhett vatten över mig, men det tror jag jag har skrivit här innan? *senil*
  • Ninnnis

Nu ska jag ha myskväll med mig själv och krypa upp i soffan med en kopp te och Beck på TV

Kram!

• Hvidbrud

Oj vilka rackare ni är på att skriva! Härligt.

Tusan också blommis du skulle ju ha gjort som din käre sambo och skitit i kläderna och gått ut i solen utan en tråd på kroppen (nej , nog bättre att jag skriver struntat i kläderna, så att det inte blir några missförstånd ) Satt på Pata pata på högsta volym och kört lite nakendans under solen. DET är humörfixaren nr 1- men det kräver lite mod, kanske därför det funkar?

Ankan: Ååååååå... niiiidiiiiis.... *går och gömmer mig med de andra*
    Grå katt: Åååååå.... Kaaaanskeee!!! Iiiiihhhh!!!!

Ingenjören: Nej fy för bövelen! Nä det är inte roligt! Dumma BM som inte kunde låta dig vänta tiden ut. Synd att jag inte kan ge dig receptet på de där fantaaastiska muffinsarna ännu... (nej vad taskig jag är!) Men jag lovar dig att du kan få precis hur många du vill i cybervärlden och om du testar bättre nästa gång är de bara ett måste. Mmmm...

Ninnnis: Kan inte säga något för jag har sand över huvudet och en snorkel i munnen...

Daa: Arbeta på egen hand... Iiihh! *ryser*

Twixie: Grattis!!!!! Kastar mig in i ditt galleri så fort jag tryckt på enter! *Jätte nyfiken!*

Leksi: Åh, hormonhjärnan har glömt vad det var... återkommer!

Har varit på gravid gympa idag och övat på att ta verkarna. "välkommen värk!" rullat med höfterna i olika ställningar och andats i olika rytmer och djup. Och fått mjölksyrekramp i rumpan. Aj! Har 70 dagar kvar idag... Jag lovar er att det börjar bli trångt där inne för inälvor och bebis.... Puh!

• Hvidbrud

Twixie: Jätte fina var ni! Gillar särskilt den svart/vita bilden när din MAKE(!) har löst upp slipsen lite.
    *Åh, längtar mig tillbaks*

Leksi: Skulle nog bara säga hej! Hej *vinkar*

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan