• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ankan80

När har du BIM Ninnan? Håller tummarna för dig med...!

• Ankan80

hehe

Ninnnis skrev 2009-06-22 13:12:45 följande:
    Eeehhh.... inte riktigt än....
  • Ninnnis

Börjar förresten fundera på varför jag så ofta använder engelska uttryck här, det gör jag nämligen inte i verkligheten... tror jag inte iaf...

• Ninnnis

Men varför då, Blommisen????? Har det hänt nåt mer, eller känns det bara allmänt piss? *kramar och kramar och kramar och kramar*

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-06-22 12:46:06 följande:

Ingis, nej det är verkligen inte kul att dricka vatten när de andra gottar sig med alkohol. Jag har insett hur lätt det var att leva nyttigt innan detta även om man inte alltid tyckte det då. Då var det ju bara ett sug man skulle stå emot, nu är det snarare ett MÅSTE med godis.Hoppas du kan stå emot sött lite bättre nu och att du får bättre värde nästa gång för antar att de kommer göra en kontroll till.Ankan och Ninnis *sätter på mig snorkeln igen sticker ner huvudet i sanden och visslar.Men Ankan!! Var du i Lysekil??? Utan att säga något? Tänk vi funderade i lördags på att åka dit en sväng och kolla på raggarna...
    tack söta du! Nu är det slut med sötebrödsdagarna....har ju blivit alldeles för mkt godis o läsk...både mitt OCH makens fel....så nu är det ändring på detta. Blir bara så förbannad på mig själv.....o maken!
    Har försökt luska/leta på nätet hur pass skillnad det gör om man testar sockernivån en halvtimme för tidigt.....men hittar inget...

Har Ankis varit på Raggarträff?!
    *hoppar upp i rallysoffarn o ritar lite plyschlakris på gatan.....brmmm brmmmmm*
  • passionsblomman

Allmänt piss! Limbo.

Vänta räkna räkna vänta

och så inget eget inflytande på resultat eller ej men ändå en massa jävla beslut
    som hur många försök och nästa fucking steg och allt SKIT och att man väl helst borde ha ett så fantastiskt sprudande och enande sexliv dessutom förd det vore väl så braaaa för relationen och alla andra jävla borden och klokheter och präktiga förståndigheter som ligger över en.

Och jag kan fan inte ens ha mina shorts från i fjol för jag vägde mindre i somras än nu.
    Så jag vill inte ens gå ut och vara i solen.

Allmänt piss alltså....

Ninnnis skrev 2009-06-22 13:28:13 följande:
    Men varför då, Blommisen????? Har det hänt nåt mer, eller känns det bara allmänt piss? *kramar och kramar och kramar och kramar*
  • Ninnnis

Gumman! Det där fantastiska sexlivet tror jag sällan är förenligt med barnverkstad. Jo, kanske i början, men troligtvis inte efter ett tag. Du är definitivt inte ensam om att känna att det bara är tillverkning och inte spontan njutning. Personligen är jag inte riktigt där, men jag är livrädd för att det kommer om det inte funkar för oss snart.

Präktiga förståndigheter och klokheter är säkert välmenande från avsändaren, men kan naturligtvis kännas spyfärdigt jobbigt för mottagaren.

Det känns kanske lättare om någon annan (kliniken) kan ta besluten åt er? Eller åtminstone komma med förlag som låter så övertygande att ni inte behöver fundera på alternativen.

Skit i vikten just nu! Ta på dig ett par andra shorts och gå ut och promenera i solen för att skingra tankarna och kanske, kanske känns det lite bättre sedan?

Förstår att inget av det jag skriver hjälper för stunden egentligen, men jag vill att du ska veta att du inte är ensam. Och det känns piss ibland, men lyckligtvis inte alltid!

*skickar den största och hjärtligaste kramen jag kan uppbringa*

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan