• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Hvidbrud

Ååååh, bloois det låter underbart gott! Härligt med jubleum och få skämma bort sig.
    Strunta i progarna tycker jag låter bra, så kroppen får en liiiten hormonpaus.

Själv sitter jag och brottas med nettoomsättning och anlägsaktiver och annat underhållande på danska.... Suck! Det kan avskräcka vem som helst att bli egen företagare! Men nu har jag bt och pyttipannapaus. det förtjänar jag, sen ska jag kasta mig över det igen.

Ninnis: Kom fram till idag, att det vart min mans kusins barn! Hon var höggravid på vårt bröllop så jag har aldrig sett flickebarnet. Men söt var hon i alla fall. En liten brylling? Pyssling? Nästkusin!
    Låter som en härlig midsommar med keliga barn!

• Ninnnis

Helt rätt Blommis, strunta i de där proggisarna och testa igen om det inte kommer fler indianer. *håller fortfarande tummarna i smyg*

Vilken god middag! Alltihop lät supersmarrigt. Klart man ska unna sig taxi på sin 10-års dag

Hvidis, jag avundas verkligen inte dig... Sånt är verkligen såååå tråkigt! Hoppas du blir klar snart och unnar dig en liten belöning för att du varit så duktig Lillmuffins syssling/nästkusin blir det då, ja!

Jag har klippt gräset, påtat i trädgården och lagat fläskfilé med sås och ugnsstekta rotfrukter i min ensamhet. Gott! Dessutom har jag nu tre smarriga lunchlådor att se fram emot Ska snart krypa ner i sängen och läsa lite.

Är alla hemma välbehållna från midsommarfirandet?

• Nalle Puh 40

Hej alla godingar...

Nu ska jag egentligen sova men sitter här istället, har så svårt att sova när inte mannen (usch, vad det låter vuxet) är hemma för han är på AC/DC.

Imorgon börjar man jobba igen, vart tar semestern vägen???

Har inte hunnit läsa så mycket på semesterna men har det blivit några fler +???

• passionsblomman
    Ninnnis skrev 2009-06-21 15:30:44 följande:
    Både Ingis & Lanovia messade mig under midsommarfirandet och frågade hur det hade gått för dig. Det är så mysigt att se hur engagerade vi är i varandra här i tråden
    *rörd och glad*
  • passionsblomman

Jag stavar illa nog på mitt tröga tangentbord och med min brådska och iver i alldeles vanliga fall.
    Nu är jag nog inte riktigt nykter ens, så det är visst ännu värre än vanligt..

Det skiter jag i, ni fattar ändå...!
  • Ninnnis

Jag hade faktiskt tänkt fråga om stavningen berodde på vinet...

passionsblomman skrev 2009-06-21 21:54:34 följande:
    Jag stavar illa nog på mitt tröga tangentbord och med min brådska och iver i alldeles vanliga fall.Nu är jag nog inte riktigt nykter ens, så det är visst ännu värre än vanligt.. Det skiter jag i, ni fattar ändå...!
  • passionsblomman

Jaaa och på fördrinken och efterdrinken också!

And I´m so fuckin worth it!

Ninnnis skrev 2009-06-21 22:05:50 följande:
    Jag hade faktiskt tänkt fråga om stavningen berodde på vinet...
  • Ninnnis

OH YES!!!!!

passionsblomman skrev 2009-06-21 22:10:03 följande:
    Jaaa och på fördrinken och efterdrinken också! And I´m so fuckin worth it!
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan