• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

Det värsta är att jag tror jag riskerar att förlora alla grenarna och då är det ju inte så roligt..

Fast jag såg nu att krocket nog kräver en lite mer kortklippt gräsmatta än den är nu...Varför måste det hällregna!

• Hvidbrud

Snart kommer nästa klient! Måste gå och kissa innan lillmuffisn hoppas sönder blåsan! Kraaaam!!

• Daa

Kan rekommendera terrängkrocket. Det är mer spännande

passionsblomman skrev 2009-06-18 17:17:04 följande:
    Det värsta är att jag tror jag riskerar att förlora alla grenarna och då är det ju inte så roligt.. Fast jag såg nu att krocket nog kräver en lite mer kortklippt gräsmatta än den är nu...Varför måste det hällregna!
    Hej förresten.
  • Daa

Har just nu väldigt roligt åt inläggen här

Klarar av att vissla och vicka på rumpan samtidigt, men om jag måste ha huvudet i sanden också blir det svårt

passionsblomman skrev 2009-06-18 18:41:03 följande:
    Hej hej!Hur mår du?
    Fortfarande i paltkoma, annars ganska så bra.
  • passionsblomman

Nu är det meningen att jag och sonen ska försöka oss på den där tårtan som blev så fel sist. Få se hur det går den här gången då...

• Daa

Lycka till! *heja på*

passionsblomman skrev 2009-06-18 18:49:46 följande:
    Nu är det meningen att jag och sonen ska försöka oss på den där tårtan som blev så fel sist. Få se hur det går den här gången då...
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan