• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

Ja, Blommis har cyklat ifrån oss allihop

Jag hade nog testat imorgon, Blommis... ;-?

Nu ska jag åka och träna, sen hem och möta maken och vara midsommarledig!

• passionsblomman

Nu ska jag hämta de tre små sommarkalufsade pojkarna igen.

Kanske NÅN är kvar sedan, annars får ni väl ha en härlig midsommar då.

*vinglar vidare på cykeln med båda händerna på styret och 7 sorters blommor i cykelkorgen*

• Ninnnis

Måste titta in i morgon och se om du har testat, Blommisen Glad midsommar till de jag eventuellt missar! Kraaaaaam till er!

• Hvidbrud

HEEEEJ!
    kram och glad midsommar till dig också ninnnis!

Som anstäld i danmark har du bättre vilkor det kan vara så att din arbetsplats har speciella förmåner, så jag skulle höra ed dem om jag var du. men de 54v. gäller alla...

Blommis: skönt att maken lyssnade idag! drar själv öronen åt mig om det blir skält på mig... och betydligt lättare att lysna när tonen är saklig. *kram på er båda!* är säker på att en mysig midsommarhlg tillsammans kommer göra susen! Ett plus eller indianinvation kommer ju också att göra att spänningen lägger sig. till finfinablommisen.

He he, porrskådisen var ju skön! en sån chock!

Ingis: du är mig en redig festfixare va!! Låter som om ni kommer ha det jätte kul! Snapsvisor är min mammas killes (på75vårar ) specialitet. Han kan allt och de är jätteroliga. Men jag kommer ju aldrig ihåg dem, för jag är inte så bra på at dricka snaps, eller jo det tycker jag ju när jag sveper den ena efter den andra, men sen mår jag inte så bra... Bakis i två dagar senast (kunde inte åka hem, utan fick sova över två nätter till.. Blä...)

• lanovia 08

Snapsar gör susen om man vill ha baksmälla.
    Tänk vad bra vi kommer må på midsommardagen när alla andra ligger och åmar sig.

Fattar inte hur jag skall klara mig hela helgen utan att få veta om Blommis har plussat eller inte?!?!
    Blommis hoppas ni får en bra midsommar och att trätan lägger sig innan.

*vinkar och kramar Ninnis* du har säkert hunnit försvinna bort för länge sedan men hoppas du får en bra midsommar.

Ingis, tack för hjälpen. Då stämmer det att man inte få äta salami, om man inte fryser den innan. Hmm färdigskuret pålägg kommer ju vara det vi kommer äta typ i Grekland, får be alla vara extra uppmärksamma på utgångsdatumet när de handlar. Annars får la jag leva på smör...

*vinkar till Hvidis*

• lanovia 08

Lekis jag mådde nästan konstant illa första halvåret efter jag slutade med piller. Runt ÄL och runt mensen var jobbiga. Antar att det var kroppen som kämpade för att ställa om sig till att klara sig utan hormoner.

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan