• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Twixiee

Nu har ni skrivit så där mycket igen Roligt Roligt!
    Igår kom min och min sambos familj hem till oss och vi blev kidnappade Fick ögonbindel på oss, och hemska kläder inköpta på Röda korset, jag hade en rosa blus med blåa rosor på med axelvaddar och en grönaktig kjol *sexigt* Karln fick en grå/brun skjorta och rosa mjukisbyxor. Sen var vi iväg och spelade bowling i den outfiten. Jisses vad folk tittade, men roligt var det Då jag får korten av min syster så kan jag lägga ut ett så får ni se
    Jag trodde inte att de skulle hitta på någonting med tanke på allt som har hänt. Men jag är glad att de gjorde det

Nu sitter jag och är nervös inför min intro till mitt sommarjobb. Det är inom hemtjänsten, natt. Jobbade på samma sätte ifjol också men det känns ändå lite pirrigt. Jag är mest orolig för hur jag ska hålla mig vaken hela natten

Nu är det bara två dagar kvar.. Imorgon blir det till att fixa och dona det sista, sen smäller det! Åh vad jag längtar!

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

• Leksi

Åh lyllos dig Twixiee som har allt det roliga framför dig! Låter som ni hade en riktigt rolig möhippa/svensexa också tillsammans med familjerna.

Bada Blommis?! Brrr säger jag bara... Jag har fortfarande mössa när jag cyklar till jobbet haha Fast du gjorde inte killarna sällskap förstår jag?

Vi fick bilderna från fotografen idag!! Så himla kul! Vi har precis suttit och tittat igenom dem tillsammans. Försökte lägga upp några i galleriet här, men de var för stora.

• passionsblomman

hahah, nej det var en lagom uppgift att räkna i dem i vattnet med hejjiga ramsor.

Du kan nog kompriemera bilderna så får de plats. Det gjorde jag häromdagen.

Leksi skrev 2009-06-17 19:52:53 följande:
    Åh lyllos dig Twixiee som har allt det roliga framför dig! Låter som ni hade en riktigt rolig möhippa/svensexa också tillsammans med familjerna.Bada Blommis?! Brrr säger jag bara... Jag har fortfarande mössa när jag cyklar till jobbet haha Fast du gjorde inte killarna sällskap förstår jag? Vi fick bilderna från fotografen idag!! Så himla kul! Vi har precis suttit och tittat igenom dem tillsammans. Försökte lägga upp några i galleriet här, men de var för stora.
  • Leksi

Ja, måste definitivt lära mig hur man gör bilder mindre. Hur gjorde du?

Nu är det snart dags för de kämpegoa norska jordemödrarna! Veckans mest spännande program!

• passionsblomman

"Resize pictures" kom upp som ett av valen när jag högerklickade på en bild. Så jag valde det och då kom en ruta till där jag valde "small". Sedan gick det fin-fint!

• andbeyond

Goderkväller!

Jag har lagt upp en bild på klänningen jag ska ha på bröllopet i mitt galleri nu om ni vill se..

Hej Leksi! *vinkar*

Twixiee: Vad roligt med bröllop snart! Jag har några månader kvar, ska hålla tummarna för solsken utomhus och inomhus

• passionsblomman

Den är så fin din klänning...
    Har du kollat Mulles bukett hörru, så du ser om du vågar ha kvar mig i ditt liv?

Och har du visat din syrra kissongarna som har na bilder i galleriet?

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan