• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

Godmorgon!

Glad Midsommar!

Jag har just testat och det var lika negativt som vanligt.
    Det blir en nubbe till sillen.
    Den saken är klar.

• Hvidbrud

Nää! Men det är liiiite tidigt att testa idag, eller? *vågar inte riktigt dra upp huvudet ur sanden*
    Men va gott med nubbe!! Mmm...
    Åh, blommis! *kraaaaaaaaam*

• Hvidbrud

Du, ta en nubbe för mig också! Fan, detta vill jag dricka med dig för. Dumma folikel som inte var var den hör hemma!

• passionsblomman

Nä, det var nog inte för tidigt. Dag 27 idag och ÄL ska ju ha varit redan dag 12-13, så det borde ju givit utslag isåfall.
    Då är det istället "intressant" att se när indianerna verkligen kommer då, och se om detta med att jag fick det besöket redan dag 27 sist bar var en engångsgrej.

• Hvidbrud

Suck... Åh, så trist... Men din lutefas är kanske 16dagar denna gången? Nä, får nog dra upp huvudet ur sanden denna gången. *spottarutsnorkelnochborstarbortsandenurhårochögonbrynochfårheltplötsligtplatsattgeblommisenstooorordentligbamsekram*

• Ninnnis

Nä!? Jag som var så säker... Men som Hvidis säger är väl lutealfasen oftast mellan 14-16 dagar, så då kan det ju mycket väl ha varit för tidigt.

*kramar jättehårt och plockar fram trekampsprylarna och snapsen*

• passionsblomman

Ja hörni, det var ju lite av ett antiklimax, jag hade lite feeling den här gången, att kanske, kanske...

Nu gäller det bara att inte ramla ner i något "Nähä, jag funkar inte-hål"

Sedan är det faktiskt midsommar och jag har redan en lien blond och solblekt pojke här som vill fira med sin familj.
    Det ska han få och det ska inte vara depparminer.

Trekamp, midsommarstång, fotboll och massa god mat. Och nubbe!

• Ninnnis

Du är fantastisk! Ett riktigt föredöme och klok som få. Håller med Hvidis: du inspirerar! Kraaaaaam och hoppas ni får en underbar midsommar, lilla familjen

passionsblomman skrev 2009-06-19 10:39:45 följande:
    Sedan är det faktiskt midsommar och jag har redan en lien blond och solblekt pojke här som vill fira med sin familj.Det ska han få och det ska inte vara depparminer.Trekamp, midsommarstång, fotboll och massa god mat. Och nubbe!
  • passionsblomman

*blir alldeles tårögd och gråtmild*

Det är ni som är fantastiska och inspirerar! Utan er hade jag väl för det första inte ens masat mig till telefonen och i övrigt nog hanterat allt det jobbiga väldigt mycket sämre!

Jag är så GLAD att ni finns!

BAMSEKRAMAR!

Ninnnis skrev 2009-06-19 10:42:47 följande:
    Du är fantastisk! Ett riktigt föredöme och klok som få. Håller med Hvidis: du inspirerar! Kraaaaaam och hoppas ni får en underbar midsommar, lilla familjen
  • Daa

Glad midsommar på er!

Extra kram till Blommis.

Ta hand om er.

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan