• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

*torkar tårarna och kramar lite till*

passionsblomman skrev 2009-06-22 13:59:26 följande:
    *storgråter i Ninnis famn*
  • passionsblomman

Usch! Fy fan vad det är hemskt när det bara svämmar över!

Jag fattar ju tatt det är normalt och så, men det vore rätt skönt att bara slippa de stunderna.

• Ninnnis

Jag vet, Blommis! Och det värsta är ju att man inte kan kontrollera det heller...

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-06-22 13:33:29 följande:
    Allmänt piss! Limbo.Vänta räkna räkna väntaoch så inget eget inflytande på resultat eller ej men ändå en massa jävla beslutsom hur många försök och nästa fucking steg och allt SKIT och att man väl helst borde ha ett så fantastiskt sprudande och enande sexliv dessutom förd det vore väl så braaaa för relationen och alla andra jävla borden och klokheter och präktiga förståndigheter som ligger över en.Och jag kan fan inte ens ha mina shorts från i fjol för jag vägde mindre i somras än nu.Så jag vill inte ens gå ut och vara i solen.Allmänt piss alltså....
    Blommis, Blommis... *kramar jättehårt*
    Fy, vilken skitdag! *Jag plockar mina lila, doftande bondsyrener som är det vackraste jag har i min nonexisting trädgård och skickar ett fång till dig att borra ner tårdränkta kinder i... om du inte är allergisk förstås*
    Förstår att den där bebisfabriken kan ta knäcken på det mest fantastiska sexliv... Men om det är till nån tröst så är det väl sällan så himla fantastiskt, i alla fall inte varje gång, efter 10 år tillsammans, även om man INTE håller på med bebisprojekt. Det går upp o ner.
    Och skit i shortsen som är för små! Håller med Ninnnis. Ta på dig kjol eller klänning som du känner dig fin i och gå ut och promenera. Gå, gå, gå och andas djupt. *kramar igen*
    OCH borden och präktigheter suger verkligen, särskilt såna här dagar. Skit i dem också!

Hej, hej på er alla andra, hoppas ni hade en bra midsommar!

Ingis; jag hade samma problem när jag väntade mitt andra. Utvecklade nån sorts sockerberoende och bara sliskade och sliskade och "unnade mig" utan hejd. Jag som tidigare aldrig varit för sötsaker. Jag fick också höga värden och fick göra såna där läbbiga glukostest el vad det nu heter. Men andra gången så var värdena normala. Så det beror nog lite på NÄR gör testerna!
  • passionsblomman

Nä,jag kan inte rycka upp mig till att känna mig fin idag. Det är inte alls läge för det. hade varit skönare med svinkallt och pissväder så det var legitimt att sitta inne under en filt och glo på film och skita i att tvätta håret.

Nu är det högtryck och då SKA man var ute och sooola och vara så jävla glad och ha inga kläder på sig.

Kan det inte bara bli hett att vara lite fet istället?

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-06-22 14:51:48 följande:
    Nä,jag kan inte rycka upp mig till att känna mig fin idag. Det är inte alls läge för det. hade varit skönare med svinkallt och pissväder så det var legitimt att sitta inne under en filt och glo på film och skita i att tvätta håret.Nu är det högtryck och då SKA man var ute och sooola och vara så jävla glad och ha inga kläder på sig.Kan det inte bara bli hett att vara lite fet istället?
    Men sitt inne, bry dig inte om att man SKA vara ute! Du har all rätt i världen att sitta inne och se film och skita i att tvätta håret. Bojkotta alla måsten! DU och vad du känner är viktigare just i detta läget.
  • passionsblomman

I know, men du fattar vad jag menar,en regnig dag är det liksom givet att få deppa. En solig dag känns det deppigare att inse att man är deppig och inte alls njuter av solen och värmen och den ljuva sommaren som amn ju väntar på hela vintern...

Sonja68 skrev 2009-06-22 14:55:27 följande:
    Men sitt inne, bry dig inte om att man SKA vara ute! Du har all rätt i världen att sitta inne och se film och skita i att tvätta håret. Bojkotta alla måsten! DU och vad du känner är viktigare just i detta läget.
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-06-22 14:58:29 följande:
    I know, men du fattar vad jag menar,en regnig dag är det liksom givet att få deppa. En solig dag känns det deppigare att inse att man är deppig och inte alls njuter av solen och värmen och den ljuva sommaren som amn ju väntar på hela vintern...
    ...och så blir man ännu deppigare bara därför! Jo, jag vet så VÄL vad du menar.
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan