• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

Den som handlade om en kille som var fotbollspelare i Holland och så råkade han åka i en tidsmaskin och kom till 1200-talet och var där på äventyr.....

• Leksi

Vad härligt med spa-besök och kompisprat imorgon Blommis! Även om det inte är kul med indianbesök samtidigt så blir det nog en mysig dag ändå.

Grattis Twixie till bröllopet! Vad fina ni var! Och underbara valpar... *önskar jag hade möjlighet att köpa en*

Så spännande att det inte är så långt kvar för Hvidis och Ingis, ska bli så kul i aug/sept och se hur det går!!

Ninnis - vad härligt med semester på Västkusten! Var där några somrar när jag var liten, måste åka tillbaka snart! Kanske nästa år...

Just nu sitter jag på jobbet och är grymt avundsjuk på alla som har semester den här veckan. Vädret är ju helt otroligt härligt och som extra salt i såren (lite överdrivet, så farligt är det inte men ni förstår...) så ska säljavdelningen ut i skärgården på kick-off idag och imorgon! Försökte övertyga dem om att de nog kunde behöva ett ekonomiskt perspektiv på sin kick-off, men nej, lyckades inte smila in mig. Får försöka jobba på så det ryker istället så jag kan gå hem någongång.

Fast det är ju mycket roligare att hänga här!!

• passionsblomman

Jaaaa, det tyckte min pojk iallafall...
    Ninnnis skrev 2009-06-23 11:08:09 följande:
    Den som handlade om en kille som var fotbollspelare i Holland och så råkade han åka i en tidsmaskin och kom till 1200-talet och var där på äventyr.....
  • Ninnnis

Det hade jag nog också tyckt om jag var 8 år och fotbollskille

passionsblomman skrev 2009-06-23 11:11:46 följande:
    Jaaaa, det tyckte min pojk iallafall...
  • Ninnnis

Leksi, visst är det seeeegt att sitta inne och jobba när det är strålande sommarväder ute! Speciellt om delar av arbetsplatsen ska ut i skärgården... *sympatisurar*

• passionsblomman

TÄNK vad kul det hade varit att gå tillsammans och hejja på Sverige live!

Jag skulle skrika mig fördärvad!

Ninnnis skrev 2009-06-23 11:19:59 följande:
    Självklart!!! Men inte på plats, tyvärr...
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan