• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

Vi börjar bli vana vid dina felskrivningar, Blommis...

Åh, vad mysigt med spa! Det hade ju så klart varit ännu mysigare utan indianer, men jag hoppas du kan njuta i alla fall! You are SO worth it!

• passionsblomman

Jaaa det hoppar runt lite egna bokstäver i min värld och dumma tröga tangenter som inte alltid tar med dem heller.

Jag ska iallafall göra följande:

Hässelby Slotts Lyxkur 2 tim

Body Scrub, Spa Massage och Ansiktskur Lyx

Turkisk Eukalyptus Scrub 30min

En starkare kroppspeeling som har en djuprengörande och utrensande effekt på kroppen. Gör huden sammetslen och får igång blodcirkulationen. Avslutas med att en återfuktande kroppsspray ges efter duschen.

Och så SPA-massage också!

Ansiktskur Lyx 50min

En härlig behandling som ger total avkoppling och vila. Rengöring, peeling, djuprengörande mask, näringsrik mask, ansikts- och dekolletagemassage, dag- och ögoncreme.
    Ninnnis skrev 2009-06-23 10:16:06 följande:
    Vi börjar bli vana vid dina felskrivningar, Blommis... Åh, vad mysigt med spa! Det hade ju så klart varit ännu mysigare utan indianer, men jag hoppas du kan njuta i alla fall! You are SO worth it!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-06-23 10:24:08 följande:
    Jaaa det hoppar runt lite egna bokstäver i min värld och dumma tröga tangenter som inte alltid tar med dem heller.Jag ska iallafall göra följande:Hässelby Slotts Lyxkur 2 tim Body Scrub, Spa Massage och Ansiktskur Lyx Turkisk Eukalyptus Scrub 30min En starkare kroppspeeling som har en djuprengörande och utrensande effekt på kroppen. Gör huden sammetslen och får igång blodcirkulationen. Avslutas med att en återfuktande kroppsspray ges efter duschen.Och så SPA-massage också!Ansiktskur Lyx 50min En härlig behandling som ger total avkoppling och vila. Rengöring, peeling, djuprengörande mask, näringsrik mask, ansikts- och dekolletagemassage, dag- och ögoncreme.
    Åhhhhh så härligt det låter!!!! Önskar mig osså spabehandlingar!!! Trist med indiansällskap.....

Spännande o se vad maken hittar på i 30årspresent t mig....
  • passionsblomman

Ja jag hoppas det blir härligt.
    Mest av allt ska det bli roligt att ha så lyxigt med min väninna. Vi ses inte så ofta numera, men när vi gör så är det guld värt.
    Hon och jag har känt varandra sedan vi var 6 år och hon kom ny till mitt lekis.
    Det är länge.

Hon är dessutom den som också fick göra utredningar och VUL och alltihop och fick längta efter sin son länge innan han kom.DEt är skönt med en sådan i närheten också.

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-06-23 10:40:25 följande:
    Ja jag hoppas det blir härligt.Mest av allt ska det bli roligt att ha så lyxigt med min väninna. Vi ses inte så ofta numera, men när vi gör så är det guld värt.Hon och jag har känt varandra sedan vi var 6 år och hon kom ny till mitt lekis.Det är länge.Hon är dessutom den som också fick göra utredningar och VUL och alltihop och fick längta efter sin son länge innan han kom.DEt är skönt med en sådan i närheten också.
    Det måste vara underbart att ha någon att vända sig til som vet precis hur bökigt o jobbigt ni har det!
    Riktiga vänner är värda sin vikt i guld!

Nu har jag bokat resa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dock inom landets gränser o med tåg! Ska åka o hälsa på mina tjejkompiar i Östergötland under min sista semestervecka...maken jobbar ju ändå....ska vara borta måndag-fredag! Blir nog myyyyyyyyyyyyyyyycket snackande!
  • lanovia 08

Ni är fasiken inte kloka någonstans, det är inte så himlans länge sedan jag skrev här, närmare bestämt igår kväll och ändå har ni hunnit spama 4-5 sidor på den tiden.
    Ja jag ger upp att lyckas svara på allt.

Blommis hoppas ni får trevligt på SPA. Sådana vänner är guld värt!

Ninnis, blåser på fingret och hoppas det är bättre nu.
    Förresten det är imorgon vi skall till BM. Om jag inte dött av hunger innan det vill säga. GE MIG MAT!!! NU!

Ingis låter som en trevlig resa.

Hvidis, ojoj låter som dramatik för maken. Men en bra kväll därefter kanske?

Igår kväll tog vi död på nästan en veckas öken. Vi tappade aldrig lusten under det långa året av försök. Men nu är det verkligen svårt att få till det, jag är mest illamående och konstig. Inget som får mig så sugen direkt...

Daa, ok, supersöt var det. Labbar? Eller ser jag helt fel?

• Ninnnis

Åh, vad det låter härligt! *såg ordet lyx tre gånger* Sådana vänner är ovärderliga

Ingis, vad kul med tjejsemester!

Jag har precis bokat två nätter på Koster, på väg upp till Norge och lillasysters 18-års firande i slutet på juli. Ska kika lite på Kungshamn/Smögen också. Någon som har några andra tips på västkusten? Har sommarstuga i Orust/Lysekilstrakten i släkten så jag har liet koll, men tar tacksamt emot tips på smultronställen

• passionsblomman

Vad jag såg med sonen igår...? Jo, det vsr en som hette "Crusade" och den handlade om en kille som var fotbollspelare i Holland och så råkade han åka i en tidsmaskin och kom till 1200-talet och var där på äventyr.

Den var riktigt underhållande.
    Min son älskar när vi sitter och ser tillsammans.

Ikväll ska vi kolla på Eragon innan fotbollen.

Ett filmtips tiller vuxna:
    Damernas detektivbyrå! Man blev på gott humör av dentyckte både sambon och jag när vi såg den förra veckan.

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan