• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

Jag har en som man kan sätta direkt på spisen, är det en Perku-grej? Man fyller nederdelen med kaffe och kanndelen med vatten, sen pressas kaffet upp genom ett rör, tror jag. Glöm inte att ni pratar med tjejen som laddar kaffebryggaren kvällen innan...

• Ninnnis

Både och, men tänkte nog en (eller eventuellt två) nätter i Fjb. Hunnebostrand verkade fint också, har du någon åsikt om det? Tror jag har varit där som hastigast nån gång.

lanovia 08 skrev 2009-06-23 15:36:59 följande:

Vi har stuga i Fjb så där är jag rätt som det är.Boende vart? Är det Fjb eller allmänt runt om kring?
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-06-23 15:49:00 följande:
    vad betyder det att hoppa över skamlarna?
    typ...vara otrogen.....pappa använde det idag med den betydelsen iallafall....

jamen döhhhhhhö...ingen kontakt med hjärnan idag! Det var ju den jag tänkte på!
    Fast den man pressar kaffet i blir rätt gott osså...men håller sig INTE varm länge!

Telegram is tha shit helt enkelt. Tack för hjälpen!

Lanovia: Man har visst sådan tillväxt perioder.....men som tur e så har jag klarat mig så här lång...för o gå o va hungrig är inget roligt.... Testa grapefrukt! Det var jag osså jäkligt glad för ett tag!
  • Hvidbrud

Nå, ojdå! ja, det får han ju se till att skäppa och komma vidare med... Det og lite tid för min pappa också, men nu mår han bra och är glad som en m¨rt!

• Ninnnis

Märker att jag har svårt att koncentrera mig på min business impact analysis (snark) och hamnar här hela tiden istället... Nåja, ska snart åka och träna yoga innan kvällens fotboll

• passionsblomman

Tänk att jag ANADE att den kopplingen skulle göras av ...någon...

Ninnnis skrev 2009-06-23 16:52:20 följande:
    Kopulering?
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan