• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • ingenjörsbruden

Moahahahhahahaha! Röstar osså för kopulering!

Presskanna heter det har jag för mig....men benämns ibland för perkulator osså av slarviga människor!

Har slutat helt med kaffe o te nu....det försämrar insulinets förmåga att bearbeta sockret....jag har roligt heeeeeeela tiden...not!

Nä nu ska jag åka o vara gullig o köpa raklödder till maken.... gör jag det INTE så ser han halvkriminell ut!

Hans farmor var för himla rolig när han anlade skägg (munstasch o skägg på hakan)....hans farmor brast ut i falsett (döv var hon)...MEN DU SER JU KRIMINELL UT!!! Guuuuuud så jag garvade! Tredje gången som hon såg honom med skägg så tyckte hon att det var rätt snyggt! FAST han såg lite kriminell ut!! Hahahahah supergo tant!

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-06-23 16:53:58 följande:
    Tänk att jag ANADE att den kopplingen skulle göras av ...någon...
    Hahahahah.....Ja o jag HANN inte!
  • passionsblomman

Men,nu blir jag GALEN på att jag inte kommer ihåg vad den där glasmackapären Ninnis har heter!

Den där som ser helt livsfarlig ut och som har en massa glasdelar som ser ut att kunna gå sönder när som helst!

• Hvidbrud

Kopuleringskanna- det ska jag önska mig!

Jag hade en kille i min klass på gymnasiet som gillade att använda fina ord, finare än han kunde hantera... I en uppsats om köpenhamn under kriget, som han skrev, berättade han hur hela köpenhamns befolkning kopulerade... Det blev knäpptyst i klassrummet, sen ett jättgapflabb! Ni skulle sätt lärarinnans min.

• passionsblomman

Neeeeej det är inte en sådan, det där är ju italienarnas viktigaste hushållsgrej, men den jag menar är i GLAS hela grejen, med två olika kupor...ååååååh, jag VET ju precis vad den heter!

*bläddrar i hjärnarkivet*

Hvidbrud skrev 2009-06-23 17:05:28 följande:
    Det heter en Mokabrygare.... Finns länk i din länk...
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan