I vått och torrt och stiltje och orkan
Vilka roliga bilder jag får i huvet nu, med ert snorklande! Hi hi! Och Ljuden! Tänk om man kunde uppfinna en kamera som kunde filma de bilderna man har i huvudet och sen bara lägga ut det... Ingis, kan du inte skriva upp det på din uppfinnarlista?
Jäkla svåger du har. Tur man inte har gift sig med honom! Jag skulle bli helt tossig om mina föräldrar inte fick passa VÅRT barn. Nä, grrrr... förstår att du blir irriterad, Ingis. Duktig du är som släpar ut svärmor i skogen!
Jag behöver ett litet tips... Här börjat få skavsår mellan benen (nej, det är inte för att jag sliter ut maken, ingis!) för jag svettas mer och har förberätt lite amningskalorier till Lillmuffin på låren, så när jag går längre sträckor gör det jätte ont! (som med de där tegelstensbindorna som fanns, när jag var nybakad kvinna, innan Always fanns. (med bara en tuun remsa klister, så man gick runt och var rädd för att den skulle lossna och glida ner genom byxbenet och komma ut mitt i korridoren, när man gick förbi killen man spanade på... Maaaardröööm))Har prövar med bebipuder och det hjälper lite, men inte helt... Några trix någon (troslös funkar också lite)