Ja var är Ankan, hon har väl fullt upp med att stå med huvudet i sanden, helgen närmar sig och därmed hennes BIM om jag inte har förvirrat mig helt och hållet.
Ingis sovit gott i natt?
Hvidis, gött med lite folk som är intresserade. Hoppas hoppas hoppas! Men hyr du eller äger du lokalen? Tänkte på att det är ju en förening också som skall godkänna den som tar över, då låter det ju som hyres. Hur lång uppsägning har du i såfall om du inte hittar någon som tar över?
Hvidis tycker din prioritering är helt rätt. BT först resten av livet sedan!!
Grå katt, hurra för en Göteborgare till. Behövs någon som väger upp lite mot alla skåningar.
Jag vet så väl, alla dessa frågor om när man skall skaffa barn, de driver än till vansinne. Men det är bara att försöka inse, de vill bara väl.
Ninnis, vi packar inför semestern. Jobbar sista dan imorgon, sedan åker vi upp till Fjällbacka en vecka. Tänkte stanna där så länge som möjligt och sedan åka ner igen o bara packa om lite snabbt innan Grekland (dit vi snart åker!!!! ). Så packning inför Fjällbacka och förberedelser och framläggninga v kläder inför Grekland. Egentligen skulle vi träffat två kompisar ikväll och alltså inte haft någon tid för packning och städning idag. Men nu var de alldeles för trötta, så vi fick lite bonustid.
Så nu åker vi kanske till Fjällbacka redan imorgon kväll, får la se om vi orkar efter semifinalen, den får vi ju inte missa.
Ninnis, jag väljer att inte kommentera för mkt då jag vet att det är vad du vill. Men när skall du testa???!!!
Vad roligt med la. Har inte haft en tanke på det innan, men hörr ni så himlans mkt dialekt pratade jag väl inte???