• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • lanovia 08

Grattis Idefixen.

Är lite solblind efter rasten så ser inte riktigt vad jag skriver.

*makar ner mig i sanden vid sidan om Ninnis*
    Förstår att du inte vill spekulera, kan ju betyda vad som. Hur lång cykel brukar du ha?

• lanovia 08

Med brukar syftar jag då på efter Pregon.

• Ninnnis

Förra Pergocykeln var 31 eller 32 dagar. Jag hade böj på dag 17 den här månaden, så ÄL borde ha varit dag 17-18 nånting, alltså 15-16 dagar sedan. Jag är livrädd för att indianerna kommer så fort jag mot min vilja börjar hoppas lite...

F*n, nu spekulerar jag ju ändå!

• passionsblomman

Ninnis gumman!
    Snacka om att jag känner igen dina funderingar och känslor precis på pricken!

Man vågar knappt notera vilken dag det är, samtidigt som det är i ens medvetande mer än något annat.

Nu är det verkligen oliiiidligt spännande!

• Ninnnis

Jag får spamma på förmiddagarna istället!
    passionsblomman skrev 2009-06-26 10:30:45 följande:
    Och inte för att jag inte unnar dig semester, men jag kommer att saaaaaakna dina morgonspam!
  • Ninnnis

Jag vet, Blommis! Jag vågar liksom inte känna efter heller, med risk för att det bara är inbillning (alternativt indiantecken) så jag ignorerar alla känningar i och kring tjejmagen.

Har intalat mig att det är helt ok om det inte blir något den här gången, eftersom vi har en lång härlig semester framför oss (då vi till och med har möjlighet att pricka rätt). Men när jag nästan började lipa på Öresundsbron imorse för att det kändes som att indianerna kom och "Release me" spelades på radion så undrade jag vem jag försöker lura...

Så ni är hjärtligt välkomna ner till mig i sanden, så lovar jag att informera er om eventuella framsteg i endera riktningen när det blir aktuellt.

• passionsblomman

Men hörrö,Realease me, den börjar jag grina av UTAN vidare anledningear i min tillvaro! Det finns gott om sådana låtar dessutom, som det intte har varit så smart att lyssna på så här i hormontider...

Fast, som vanligt är det ändå lite skönt att få lätta på trycket lite, genom den där ögonventilen.

Den här är min värsta just nu-bölar VARJE gång för att den har något i sin ton...

Ninnnis skrev 2009-06-26 10:38:55 följande:
    Jag vet, Blommis! Jag vågar liksom inte känna efter heller, med risk för att det bara är inbillning (alternativt indiantecken) så jag ignorerar alla känningar i och kring tjejmagen.Har intalat mig att det är helt ok om det inte blir något den här gången, eftersom vi har en lång härlig semester framför oss (då vi till och med har möjlighet att pricka rätt). Men när jag nästan började lipa på Öresundsbron imorse för att det kändes som att indianerna kom och "Release me" spelades på radion så undrade jag vem jag försöker lura... Så ni är hjärtligt välkomna ner till mig i sanden, så lovar jag att informera er om eventuella framsteg i endera riktningen när det blir aktuellt.
  • lanovia 08

*kramar Ninnis* vet så väl hur du känner. Been there felt exactly the same.
    Sitter så gärna i sanden med dig ett tag till.
    Fattar inte hur jag skall klara mig utan BT och er under semestern.

Nähäpp nu skall jag hem till vovven och lunchen. kurrar högt i magen nu, får bara se om jag får ner maten idag eller inte.

Blommis vilken låt har du länkat till? Kommer inte åt youtube här.

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan