Daa skrev 2009-06-27 12:47:50 följande:
Vi lyssnade lite på matchen på väg till biltema (åkte dit med mina föräldrar. Bad att få åka i framsätet med motiveringen att jag blir lite åksjuk, för jag har en bebis i magen. Det tog lång tid innan mamma insåg att jag inte skämtade ) och då stod det 3-0, så det kändes inte så jobbigt att inte lyssna vidare. När vi handlat klart och slog på bilradion igen och hörde resultatet 3-3 började pappa och jag att skrika. Fort hem för att titta på teve. Jo, jag är visst i tionde veckan nu, 9+1 heter det visst också. Mycket att lära sig nu Ska berätta för resten av arbetskamraterna också.
Daa...hihihihi skulle velat se din mammas min när hon hörde motiveringen!
Såååå gulligt!
Det där med veckor o så....BM räknar bara fullgångna veckor....så jag brukar alltid säga att det är 29+2...men visst är du "i" vecka 10.
Tyvärr var det inte två filtar....attans.....o den kostade liiiiite mer än vad jag trodde....kollade på fel valuta! Hahahhaha.
Blommis: vilken runda! den där glassen lät rätt gott....hmmmm!
Nutrilett?
URK på burk....det var verkligen ingen favorit hos mig....men att få liiiite hjälp med några cm är ju rätt skönt......men jag tycker Herbalife är bättre....både godare o innehållsmässigt.....men de är dyrare har jag för mig.
Mikis använder alltid cambridge.....vilket hon tycker är godast.
Vilken MATCH!! Helt otrolig upphämtning! Det är verkligen en bragd....o vilken jäkla stolpe till att stå precis DÄR!!!!
Rent spelmässigt så var ju sverige VERKLIGEN värda att vinna....synd att det ska bara bedömmas efter antal mål /straffar... Nåja....bra match var det o jag ser fram emot Ninnis clownnäsa, pippilotter o glasstryne!
Nu ska jag ta en bok o gå ut i solen en stund!