Leksi skrev 2009-06-26 16:26:57 följande:
Ja äntligen är den här varma arbetsveckan slut så man kan gå hem och njuta av det fina vädret! Nu ska jag bara stänga ner här på jobbet och cykla iväg och äta middag med en av mina bästa kompisar som jag inte har träffat sedan bröllopet. Ska bli såå kul! Och som tur är verkar ju det fina vädret hålla i sig över helgen så det blir nog premiärbad! Härligt!Åh åh, vad mysigt det låter Hvidis och Ingis!! Vill också...Ha en härlig sommarkväll allihopa! Och trevlig semester Ninnis!!
Ja det är mysigt....än så länge....snart är man väl blålilagul invärtes!
Ninnis: Tjoohoooo SEMESTER!!! Såååå göttigt!
Lanovia: Ja fundera du på sushi eller inte.....det gjorde jag osså....en YTTERST kort stund!!
Men jag äter det iofs inte så ofta....tyvärr!
Om vi bara väntar ett par år så är det säkert HELT andra saker man får o inte får äta.....så jag försöker kör efter sunt förnuft, allsidig kost o lagom är bäst....utom när det gäller Marabou helnöt...där är jag besinningslös!
Får helt enkelt unvika att gå förbi den gången i affären....
Nääää nu vill jag åka hem o titta på de fina bebiskläderna jag köpte....misstänker att jag fick två filtar till priset av en....hmmmm....tyyyckte jag såg 2 tvättlappar när hon hade grejorna på kassadisken.....men bara en prislapp...hmmmmm.....sicket kap i sådana fall!