lanovia 08 skrev 2009-06-26 13:32:02 följande:
Ingis glöm inte att ni kommer få massa kläder också.Tycker absolut att du skall ta en diskussion med läkaren på onsdag, är ju onödigt med massa extra behandling OM det inte behövs. Men sedan är det så klart jättebra att de håller noga koll på oss gravida och de små liven i magen. Finns mkt man inte bör klaga på i den svenska sjukvården.HOppas också att jag skall få njuta av maten i Grekland, är ju så tråkigt att sitta och peta i maten, särskilt med andra runt omkring.Hunden lämna vi hos mamma o pappa. De tar så gärna hand om henne. Min familj, eller nja brorsan skall väl inte blandas in men mamma, pappa och jag är alla hundmänniskor.
Javisst får man mkt kläder osså....men tänk om de inte är snygga?!
Hahahahaha!
Ska def ta ett mano a mano med Herr doktor......
I dagsläget är det inte aktuellt med insulin o det är jag glad för.....men tydligen inte som man doserar själv...utan man åker upp till sjukhuset o får sig en omgång (hahaha trodde ni va
)insulin o sen åker man hem....men oftast så räcker det med balanserad kost o hålla koll på blodsockret!
Jättebra ni frågar...för då får jag tänka efter vad sköterskan sa igår o så fastnar det bättre i skallen på mig!
Kan tänka mig att det borde vara lättare för dig om ni beställer in många smårätter eller så....så kan du äta lite av varje!
Har ni berätta för resesällskapet att ni ska bli fler i januari?