• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • lanovia 08

Ojoj Hvidis hur 17 orkar du? Hoppas nu bara det ger utdelning.

Verkar som du haft en mysig spavistelse Blommis. Det var du värd!

Igår åt jag sushi, tog fasta på att den sista BM sa att det var ok. Också beställde jag en mammasushi också så då var det ju inget "farligt" på den.
    Är så jäkla less på att det smakar konstant bajs i min mun. Har precis borstat tänderna men ändå smakar det äckligt. Inget är gott just nu, hoppas det går över snart.

Nähäpp dags att jobba på så det blir semester någon gång. Och semifinal!!! Heja Sverige!!

• lanovia 08

Just det ja Ingis skulle jag svara också.
    Tog de om några prover på dig nu eller gick de helt enkelt på förra gångens dåliga resultat?
    Vad innebär glukosmätaren skall du hålla på att sticka dig själv?
    Det har inte gått så långt så du måste ta insulin i alla fall?
    Vad gäller pappa på rummet så är det standard här i götet att pappan inte får sova över. Eller snarare om det finns plats så får de det, dvs om man råkar vara själv på sitt rum. Och hur stor är den sannorlikheten.

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2009-06-26 08:06:12 följande:
    Är så jäkla less på att det smakar konstant bajs i min mun. Har precis borstat tänderna men ändå smakar det äckligt. Inget är gott just nu, hoppas det går över snart.
  • Ninnnis

lanovia 08 skrev 2009-06-26 08:02:58 följande:
    *hövvet flyger snabbt ner i sanden igen visslar lite finurligt och dansar semster dans men rumpan*
  • lanovia 08

Hur mår du då Ninnis, känner du av något som tyder på indianer eller inte indianer?

• Idefixen

Ninnis: Spännande! Håller mina tummar!

Hvidis: Va duktig du är! Men glöm inte bort att du måste vila oxå!!

förresten....

JAG ÄR GRAVID!!!!
    CB visade pluss imorse!!! Såg strecket komma DIIIREKT!

• Ninnnis

Nja... Vågar inte spekulera så mycket. Eftersom jag är rädd för att det faktum att jag för första gången vet att/när jag hade ÄL gör att jag får falska förhoppningar, så har jag skruvat ner mina förväntningar till ett minimum. Brösten har varit rejält ömma sedan i lördags, och jag drömde häromdagen att jag var gravid. Men samtidigt känns det som att indianerna är på väg när som helst. Jag har till och med lagt in ett trosskydd... Så jag vet faktiskt inte, om jag ska vara helt ärlig

lanovia 08 skrev 2009-06-26 08:41:51 följande:

Hur mår du då Ninnis, känner du av något som tyder på indianer eller inte indianer?
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan