passionsblomman skrev 2009-07-08 18:05:28 följande:
Leksi: har länge tänkt säga-kan inte du berättta lite mer om dig och ditt liv? Var i världen finns du och hur länge har du och din man hållit ihop , vad har du för skostorlek :-d nä mebm allvarligt, vissa har jgagn babblat så mkt med och vet en del om vid det här laget, men jag har ingen riktig koll på dig och det känns synd..berätta berätta!
Ja, vad ska jag säga...
Jag & min man har varit ihop i fyra år i höst och vi gifte oss den 23 maj. Vi bor i ett kedjehus som vi köpte förra sommaren i en förort norr om Stockholm & har två katter. Har även bott i Malmö i tre år då jag pendlade till Köpenhamn där jag jobbade, så jag känner igen mig i mycket som Hvidis och Ninnis skriver om! Jag jobbar som ekonom och är 30 år gammal, maken är 35. Jag älskar att träna (aerobic, spinning, styrketräning) och har precis upptäckt att trädgårdsarbete är rätt kul! Gillar att läsa och pyssla med foton men tar mig alldeles för lite tid till det. Hm, vad mer? Jag har 39 i skor...
Ni får verkligen ta det lugnt nu när ni ska ut och köra! Det regnar inte lite precis! I morse när jag cyklade till jobbet sprutade det UPP vatten ur en brunn istället för tvärtom...
Hej Daa!
Ha det så roligt på djurparken idag Ninnis! Hoppas ni har bättre väder söderöver.