lanovia 08 skrev 2009-07-06 12:48:07 följande:
Japp idag åker vi, skall stänga ner datorn vilken minut som helst. Ingis, det stod ju inte att det alltid orsakar spontanabort utan att det KAN leda till det. Inte ens säkert att det stämmer ju. Bara jag som inte vågar chansa nu när jag läst det. Skall snart gå o proppa i mig en postafen istället. Kommer nog bli min bästa vän de närmasta 2v. Ninnis, det är bra. Upp med humöret och se till att njuta av din underbara make som är hemma hos dig i 3v.Hoppas det går bra för Blommis idag.Ninnis, skickar du sms om det händer något viktigt här i tråden? Fast nu är det inga BIM innan jag kommer hem igen eller??Ha det nu så bra all goa underbara tjejer. *vinkar hejdå och kramar alla*
*vinkar vinkar* Ha nu en uuuuuunderbar semester!
Prostafen.....ja de funkar nog bättre än profylax mot illamåendet....
Ninnis är kommunikator no 1 här!
Sitter här o ska snart gå hem......ska bara ta en tur o mata en extra kissekott som INTE fick följa med till Gotland!
Man är helt galet populär hos den kissen...han är värsta matvraket.....o vet att är det tomt i matskålen innan jag ska gå....så fyller jag på....åker bara dit varannan dag.....så han KRÄNGER som tusan!
Skönt att kunna göra någon så lätt lycklig!
Stooor skillnad mot kissen hemma....som alltid har mat i skålen....o är det bara 15 pelletsbitar kvar när jag går på morgonen....så ransonerar han så att där är tills jag kommer hem....
Hoppas att allt gått bra i dag, Blommis. O att det var fint väder o blev en tur till Gröna Lund.
Jaha....får väl hem o se om det behövs stoppas upp ngn kudde där solen aldrig skiner på maken......*hmpf*
Kan väl tillägga att jag är sexuellt frustrera OSSÅ(o därmed extra gramsen o stingslig*....så han har EN DEL poäng att jobba in.....*hmpf*....nåja....liiiiite plusspoäng kan han få om han har städat tills jag kommer hem......men ja....det tror jag inte....han brukar alltid dammsuga EFTER han har sprungit.....o det gör han väl när jag kommer hem.....den killen lägger inte upp sin dag för att spendera så mkt tid som möjligt MED mig känns det som ibland......Nåja....får väl sparka på ngt smalben så han lär sig att en grumpy-höggravid-fru INTE är roligt!
på er alla!