Hvidbrud skrev 2009-05-20 10:55:54 följande:
Lilla hjärtat har det bra! Allt var som det skulle och hon bekräftade att min mage/bebis var lite större än vanligt.. En STOR flicka! Hi hi!Kram på er allihop!
Oj! Hon kommer säkert att spöa fladderbuset i allt sen misstänker jag!
Skönt att allt var bra! Det var inte två där inne då?
När vi var på RUL så tänkte...guud va länge det är tills vi ska till barnmorskan igen....men herregud....det är ju fasen snart!
Då ska hon mäta min mage! Ska bli kul att få ett utlåtande över min magstorlek osså!
I morgon är det "bara" 15 v kvar för oss!
Jisses vad tiden går!
Vilken månad är man eg i om man är i v 25?
Rent matematiskt så om man tar 40 v o delar med 9 så får man 4.4444 veckor/månad.....o i sådanafall så är jag 5e månaden....
Eller hur ska man räkna? För folk frågar ju vilken månad man är i....inte i vilken vecka direkt.....
Hur såg det ut i butiken?
Blev det dansk eller svensk flyttfirma?
Andbeyond: Försök att inte ta så mkt vid er...det är som sagt ert beslut o ni har verkligen tänkt igenom detta väl o vet att ni hellre vill ha familj nu än resa jorden runt osv.
Rent logiskt borde er familj inte ifrågasätta er förmåga o vilja....misstänker att de baserar sitt agerande på hur de själva skulle göra i er ålder....kanske välja annorlunda än vad de själva gjorde kanske.....
Men förstår mkt väl att du/ni vill ha respekt o förståelse från familjen. Det är det minsta de kan göra för er.
Sicken romantiker du har! Romeo o Julia....det är grejor det!
Bra med Ankis idag?! Kan du sluta på ditt nuvarande jobb till sista maj eller?
När får ni besked om lånelöfte osv?
*nyfiken i en strut*