• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • Tösabita
    emertin skrev 2009-07-01 13:52:25 följande:
    Klagandet på gästlistan?! Från vem då?!Hur lång tid tog det innan ni fick hem hindersprövningen?
    En släkting till min sambo som tyckte att deras son skulle bjudas också. Vi förstår inte varför. Vi umgås inte, träffas max 1 gång om året. När han gifte sig för 3 år sen var vi INTE bjudna.
    Bara så irriterande att folk ska börja ifrågasätta med en gång.

Tog ca en vecka att få hem hindersprövningen. Snabba var de.
  • Trudilutt

Nu flickor blev jag nervös.

Fick ett sms från svågern som ville ha min brors nummer. Jag frågade va det handlada om och fick som svar 26/9.... Mer behövde jag inte veta :-P Oj oj oj... vad kan detta vara! De har nog inte ens sagt hej till varandra innan...

Nån annan som börjar ana ugglor i mossen?

• TesshjärtaFred

Antar att det var för svensexa som han hörde av sig, eller?
    Jag har fått ta del av min sambos svensexa-planering, mest för att kolla om det funkade med datum och sånt. Men har så klart ingen aning om när det kan tänkas bli möhippa. Desto roligare då.

• delirious

oj svensexa planering, redan?...puh känns ju som om september är evigheeeeter bort :)...men jisses tiden går nog banne mig fortare än man tänkt sig

• emertin

Jag är inte så säker på att det blir någon svensexa för min blivande, dom flesta av hans vänner bor 100 mil bort.....

• carolaj83

är jätteledsen!
    min syster har haft väldiga problem med sitt ex och det har drabbat hela vår familj under 4 år, nu när hennes historia börjar bli ohållbar och familjen ifrågasatt henne så har hon sagt upp kontakten med vår mamma, hon som alltid ställt upp på min syster....så nu har min syster som även ska vara tärna sagt upp kontakten med 2 av våra gäster...vet inte varför jag berättar detta, känner mig bara så ledsen....

• carolaj83

emertin-tjejen som ska göra mitt hår och smink tar 2600:- hon bor i uppsala och då ingår provsminkning och provuppsättning...hon tar 300:- i reseersättning utanför uppsala

• emertin

carolaj - Låter jättejobbigt Hoppas att det ordnar upp sig till det bästa!

• MyochErlend
    emertin skrev 2009-06-28 16:56:56 följande:
    Berätta om festen, vad var det som gjorde den så rolig?
    den var så avslappnad och mysig och inte så högtravande....
    Det var ca 70 pers. och alla tal flöt på bra... Det var blandat innehål i festen.. alllt i från tal till lek, till bildspel och sång...

I pausen så fick de som ville vara med och dansa ringlekar ute som t.ex. Lasse går i ringen...
    jättekul ide.. och det gjorde att det blev lägre tröskel att börja prata med de andra gästerna som du inte kände :)
  • MyochErlend
    carolaj83 skrev 2009-07-01 07:32:09 följande:
    jag drömde en natt att min sambo var borta ett tag under bröllopsfesten sen när jag hittade honom hånglade han med någon annan, viserligen lever vi i ett öppet förhållande men inte på vår bröllopsfest...tror att de både e nerver+att man just nu har huvudet fullt med bröllopsplanering och detaljer
    vad menar du med att ni lever i ett öppet förhållande ?? *nyfiken*
Svar på tråden September 2009 del 4