• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • TesshjärtaFred

Vi ska inte ha något vigselprogram då vi gifter oss borgligt och inte ska ha några psalmer och så, så vi tänkte tacka de som sjunger, brudtärna, bestman, mina föräldrar som hjälper och stöttar, toastmaster. Ja typ så.
    Det är väl inget man "ska" ha, men vi kommer att ha så.

• TesshjärtaFred

Hur ska ni andra göra med "brudvals" förresten? Ska ni dansa över huvud taget, och till vilken låt?

Vi ska dansa tryckaraktigt, typ lite styrdans, till "Endless love" med Lionel Richie och Diana Ross. Åh, den är så fin, jag får gåshud varje gång jag lyssnar på den.

• stl48

Vi tänkte försöka oss på att dansa vals till "Ta mig till havet". Vi får snart dra igång dansträningen

• Cookie27

Vi kommer (förmodligen) dansa vals till en lugn version av Metallicas "Nothing else matters". Fast det beror på om vi lyckas lära oss vals tillräckligt bra innan det är dags =)

• emertin

Vi vill absolut dansa vals men vet inte till vad..... Har satt sambon på att leta musik, får se hur det går

TesshjärtaFred - Något vigselprogram ska vi inte heller ha, men festprogram funderar vi på, det var därför jag undrade.

• emertin

Hur många gäster ska ni ha på era middagar? Vi kommer att bli ca 30 personer totalt...

• Igia

Här var det full aktivitet.

Vi kommer att ha både vigselprogram och festprogram. Vi gör inte fest själva utan har lagt ut det på värdpar och toastmaster.

Vet inte hur många vi blir på middan men ca 100 tror jag...

Just nu längtar jag mest till semestern. Vi åker bort på torsdag och blir borta i två veckor. Ska bli så skönt så jag hoppas på lite ny energi till när vi kommer hem sen. Förmodligen en massa att ta tag i då

• TesshjärtaFred
    emertin skrev 2009-07-06 10:26:07 följande:
    Hur många gäster ska ni ha på era middagar? Vi kommer att bli ca 30 personer totalt...
    Vi kommer att vara 78 inklusive oss.
  • delirious

vi kommer INTE dansa vals, då jag inte vill...utan håller på å spåna om att ta en tryckare som efter ett tag övergår till lite snabbare beats så alla kan joina oss på dansgolvet :)

• Tösabita

Bara två månader kvar! Hjälp vad tiden går fort. Nu börjar jag få panik.

Vi blir ca 60 gäster på middagen. Tror jag i alla fall. Förvånansvärt få som svarat på inbjudan ännu.

Funderar på musik och psalmer i kyrkan. Vad ska ni ha?

Cookie27 skrev 2009-07-06 07:16:58 följande:
    Vi kommer (förmodligen) dansa vals till en lugn version av Metallicas "Nothing else matters". Fast det beror på om vi lyckas lära oss vals tillräckligt bra innan det är dags =)
    Vi ska också dansa vals till den. Sambon blev överlycklig när jag talade om att den gick i valstakt så det var ett enkelt val.
Svar på tråden September 2009 del 4