• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • Arwent
    emertin skrev 2009-07-01 13:53:58 följande:
    Bor du möjligen i Stockholm så att man kan "låna" dina tjejer?Vad kommer din åtta månaders äta när du inte ammar? Vi har så smått försökt introducera ersättning men det går inte så bra....
    Just nu äter han pureér av olika slag som smakportioner. Börjar få kläm på det nu. Ersättning på flaska när jag inte finns tillgänglig och så ammar jag där emellan. Vi kommer att fasa in mer mat alllteftersom och gå över till välling i stället för ersättning. Jag har slutat amma mina andra barn runt 8 månader och då har de ätit samma mat som vi fast utan salt och för mycket kryddor, samtidigt som vi äter. Fruktpureér och små bitar smörgås till mellanmål. Välling morgon, kväll (natt). Så kommer vi att göra med "lilleman" också.

Då är din lille 7 månader nu då? Försök med välling istället för ersättning. Det kanske är godare och man måste ha tålamod. Försök om och om igen tills de fattar galoppen!

Tyvärr bor jag och "mina" tjejer ca 60 mil från Stockholm...
  • carolaj83

MyochErlend-vi får ha sex med andra om vi vill, men händer inte speciellt ofta max 1 gång om året och min m2b är bs så han träffar en annan kille

jag räknar med att nora har slutat amma helt till bröllopet nu ammar jag bara 1 gång på dagen och på nätterna

• Malle09

Hej,
    är lite ledsen i dag då vi fått många klagomål på vår gästlista. Vi har valt att bjuda "varsin" kusin som vi umgås med och sen skippa resten.
    Men nu klagar de att deras barn inte är bjudna (22 år o neråt).
    Hu gör man för att alla ska bli nöjda? Vi är inte miljonärer och församlingshemmet är inte så stort. (Max 80 st och vi är 75)
    Det är ändå VÅR dag men det känns inte bra det här.
    Skulle alla kusiner med respektive bjudas blir det minst 14 till + 2 bebisar.
    Ville bara skriva av mig lite!

• Tindre

Malle - jag blir så himla arg när jag läser sånt här. Och uppenbarligen händer det ganska ofta här på BT eftersom man kan läsa det då och då i trådarna. Den enda frågan vi har fått var om min brorsas vuxna plus-dotter (dvs hans frus från ett tidigare förhållande) också var bjuden trots att hennes namn inte stod med. Där kände vi oss lite elaka eftersom vi bjöd resten av familjen, men vi kände också också övertygade om att hon inte kommer bjuda oss på evenutellt bröllop, så känslorna var relativt snabbt övergående.
    Säg som det är bara - Vi har inte mer plats! Det är ganska svårt att argumentera mot det.

Carola - jag är antagligen hur o-pk som helst nu men - wow. Jag tror inte att jag skulle klara av att leva i ett "öppet" förhållande utan att bli enormt svartsjuk på att han har sex med någon annan. Men läckert om det funkar för er!

• Tindre

*humm* ursäkta meningsuppbyggnaden i ovanstående inlägg... hjärnan har redan tagit semester.

• carolaj83

Malle09 -förstår att de känns jobbigt för er, sj känner jag att vi bjudit för många borde varit hårdare, kommer ex komma 2 st som vi inte ens träffat känns ju inte så kul, jaja sent att komma på nu

• AloveU

Hej!

länge sedan jag var inne här men nu börjar det dra ihop sig....
    Har några funderingar..
    Hur länge ska man vänta på att prästen hör av sig? Jag gillar när allt är fixat och klart relativt i god tid.

Är det någon som vet VAR man kan finna cupcake formar eller liknande i silver. Hade hittat höga fina silverformar på ICA men nu var de slut och kommer troligen inte in igen. Har tittat på nätet men de jag hittar ser så låga ut, vill ha lite högre då vi ska göra fiiin-fina bakelser till bröllopet.

Kramkram

• alltidvi

Nu har jag precis bokat första etappen på vår bröllopsresa, tåg mellan Sthlm-Cph, i helgen bokade vi hemresan (flyg från Nice) så nu är det bara att vänta och fylla månaden mellan avresa och hemresa med en massa roliga saker! längtar!

• emertin

Arwen - Min kille äter burkmat och gröt på dagarna. Har börjat med välling men han är inte så intresserad av att ta flaska. Önskar att jag börjat tidigare, men det är alltid lätt att vara efterklok.

I natt ska vi testa med välling istället för amning....

Svar på tråden September 2009 del 4