• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • delirious

åhh vad roligt :)..håller tummarna att ni får tid i kyrkan :)

CiaLovesAndreas skrev 2009-07-12 06:15:15 följande:
    Dyker in igen.Igårkväll pratade vi om bröloppet och vi troligtvis inte kommer få till allt praktiskt till december (bröllop på annan ort).Då kläcker mannen ur sig: vi kanske ska gifta oss tidigare, typ i slutet på september. Gissa vem som höll på att ramla av stolen Så på måndag blir det till att ringa kyrkan. Jag hoppas verkligen att det finns tid! Uj uj uj
  • CiaLovesAndreas

Ja, det vore ju skoj om vi kan få till det.
    Men vi börjar väl så smått undra om vi tagit oss vatten över huvudet. Det är ju ändå en hel del att fixa med.

• carolaj83

TesshjärtaFred - gud vad perfekt då får du ge mig massa tips sedan, vi åker dit 28 sep, vart ska ni bo?

• carolaj83

just de var på loppis igår med min mamma och där var ett gäng grabbar o svensexade, killen gick klädd i engångsmålaroverall och frågade folk om dom ville betala 50:- för att göra hål i overallen hihi

• FruKråka

Hej!
    Jag hoppar också in på ett hörn här. Vi gifter oss den 12 september!
    Våra inbjudningskort ska postas imorgon! Sent, men vi har räknat på budgeten in i det sista och funderat på om vi ska skjuta på det ett år trots allt, då jag är föräldraledig och då blir ekonomin ansträngd. Men vi vill gärna gifta oss och har fått en slant av föräldrarna så nu blir det en liten bröllopsfest trots allt.
    Har läst ikapp en del och det slog mig när jag läste om svensexan här ovanför:
    Undra om vi kommer att få någon svensexa/möhippa med så här kort varsel? Det tar ju ett tag för kompisarna att spåna på idéer och bli överens. Och nu är det ju semestertider?
    Nåväl, jag skulle önska att man kunde gå på spa samt ut och äta, tillsammans med nära och kära!

• CiaLovesAndreas

Hehe, nu hoppar jag ur här igen Det blir bröllop nästa år istället för min del.

• september2009bröllop

Idag har jag varit och gjort provuppsättning.. Kändes helt Ok men tiaran jag köpt passade inte in riktigt, plus att mitt hår blev för tungt så det skulle inte bli så bra att bygga upp det tillräckligt högt.. Så nu blir det nog ett typ pärldiadem istället Sen märkte vi även att lockarna som gjordes med den större locktången inte höll alls lika bra som med den smala så den kommer vi inte att välja i september.. Tur att man gör provuppsättningar.. Förstår mig inte alls på de salonger som inte har det utan bara konsultation före...

• MyochErlend

Hej hej alla :)
    Nu var det evigheter sen jag skrev här inne..
    Saker går frammåt och det är 30 gäster som inte svarat ännu med bara 1 vecka kvar innan OSA datum.. men det tycker jag är ganska bra med tanke på att 130 har svarat och 110 kommer :)
    Ska bli kul :):)

Vals ska här dansas,,får se hur det blir med kurs annars får vi lära oss via Youtube.. ngn anna som gjort det ?? ;)

Annars ska göra sista fixen med bröllopsklänningen nu i veckan ..(är hemma hos mamma och pappa) och så.. blir nog bra detta här :)

Annars så börjar jag få lite panik för dessa häftena... hur tänker ni där ?? hur lång tid tog det att göra dem ??

Kram

• FruKråka
    september2009bröllop skrev 2009-07-15 15:14:34 följande:
    Idag har jag varit och gjort provuppsättning.. Så nu blir det nog ett typ pärldiadem istället Sen märkte vi även att lockarna som gjordes med den större locktången inte höll alls lika bra. Tur att man gör provuppsättningar.. Förstår mig inte alls på de salonger som inte har det utan bara konsultation före...
    OJ! Vilken tur att du fick en provuppsättning så du hade möjlighet att se hur din tänkta frisyr skulle bli och vad som funkar/inte funkar!
    Hoppas du blir nöjd ändå trots att det inte blev som du tänkt dej.
  • FruKråka
    MyochErlend skrev 2009-07-15 16:02:11 följande:
    //t 130 har svarat och 110 kommer :)
    Vals ska här dansas,,får se hur det blir med kurs annars får vi lära oss via Youtube.. ngn anna som gjort det ?? ;
    Oj vad härligt, då har ju ganska många ändå svarat. Det är väl alltid någon som glömmer av.

Vals får vi nog lära oss via mamma tänkte vi oss, men finns det någon tutorial på Youtube?Värt att titta på då kanske.
Svar på tråden September 2009 del 4