• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • Ellani
    thildamy skrev 2009-07-21 22:50:45 följande:
    ditt galleri syns inte....
    Sådär, nu bör det funka!
  • Igia

My: Jättefin klännig.

Vi har precis kommit hem från semestern och vi passade på att handla i Tyskland innan vi for hem. Så nu är all alkohol klar.

Vi hade en fin liten överraskning när vi kom hem kl 03. Hela hallgolvet och badrumsgolvet var fyllt med plastglas fulla med vatten. Sängen var det lite kottar i och pyntat med hushållspapper från golv till tak. Hela lgh var full med ballonger. Bilen var inslagen i hushållspapper och ett stort hjärta på. Mina kära tärnor och en kompis hade haft fullt upp här hemma Det var rätt roligt fast man var så trött haha.

Annars har våra ringr kommit och jag väntar fortfarande på min klänning som skulle kommit för snart 4v sedan. Ligger på de rätt bra just nu.

Ska på bröllop på lördag, det ska bli roligt för jag har varit rätt så involverad i deras planering

• carolaj83

fan vad nervös jag känner mig, min sambo och syster har börjat prata lite väl myckey med varandra sista dagarna, så nu vet jag att de snart är dax för möhippa....fler som har sina misstankar?

• Arwent
    carolaj83 skrev 2009-07-23 18:16:51 följande:
    fan vad nervös jag känner mig, min sambo och syster har börjat prata lite väl myckey med varandra sista dagarna, så nu vet jag att de snart är dax för möhippa....fler som har sina misstankar?
    Jo mina misstankar har jag, det tisslas och tasslas runt mig och min sambo. Är ganska säker på att det blir något, men vad och när har jag inte en aning om!
  • emertin

Hej tjejer, jag försöker som bäst förmå min sambo att förstå att det är läge att börja titta på kläder till honom + att han är ansvarig för festhäftet och inte ens börjat fundera.....

Vi var på ett jättetrevligt bröllop i lördags, härligt att få lite inspiration så här när det börjar närma sig.

Vad ska era blivande män ha för kläder? Vill gärna se bilder för att få inspiration om det är möjligt.

• Igia

Min ska ha frockcoat från Cavaliere. Jättefin blev han och vi hyr och fick ett mkt bra pris inkl skor till honom Har tyvärr ingen bild då vi inte fick fota där vi hyr. Tittade på deras hemsida men den fanns inte med där... Han kommer att ha svarta byxor, en svartmöstrad kavaj, frackskjorta, blågrå plastron och näsduk.

Vårat festhäfte gör toastmaster tillsammans med tärnor och värdpar. Ska bli roligt att se hur det blir.

emertin skrev 2009-07-23 21:15:07 följande:
    Hej tjejer, jag försöker som bäst förmå min sambo att förstå att det är läge att börja titta på kläder till honom + att han är ansvarig för festhäftet och inte ens börjat fundera.....Vi var på ett jättetrevligt bröllop i lördags, härligt att få lite inspiration så här när det börjar närma sig.Vad ska era blivande män ha för kläder? Vill gärna se bilder för att få inspiration om det är möjligt.
  • Cookie27

Min m2b ska ha smoking, först var vi också inne på frockcoat men sen så ville han se ut som James Bond så det får han göra :) Så det blev en jättesnygg smoking från Hugo Boss med silvergrå fluga och näsduk. Det blev ganska dyrt för vi köpte den men en smoking kan han ju ha vid några andra tillfällen =)

Tyvärr ingen bild heller men det är bara att Googla så borde det dyka upp massor med bilder.
    Lycka till!

• carolaj83

min mamma vill att jag ska följa med och leta kläder till henne, vilket jag gärna gör, men varken hon eller jag har en susning om vad hon ska ha på sig....

vad ska era mammor ha?
    hon vill inte ha någon festblåsa men samtidigt något väldigt fint, hon är ganska kort och lite rund, HJÄLP

• emertin
    Igia skrev 2009-07-24 01:02:39 följande:
    Min ska ha frockcoat från Cavaliere. Jättefin blev han och vi hyr och fick ett mkt bra pris inkl skor till honom Har tyvärr ingen bild då vi inte fick fota där vi hyr. Tittade på deras hemsida men den fanns inte med där... Han kommer att ha svarta byxor, en svartmöstrad kavaj, frackskjorta, blågrå plastron och näsduk.Vårat festhäfte gör toastmaster tillsammans med tärnor och värdpar. Ska bli roligt att se hur det blir.
    Vad betalar ni för din mans kläder?

Min har fått för sig att han vill köpa allt, känns lite onödigt... fast samtidigt ska väl jag inte säga något med tanke på att jag köpte min klänning
Svar på tråden September 2009 del 4