• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • katarina1984

hehe, lite disco var en bra ide. Dansanta låtar förståss, min släkt gillar att dansa i alal fall =)

• Arwent

Vi ska ha band. Eller duo kanske man ska kalla det.
    De spelar iaf mingelmusik till bubblet, till visorna vi ska sjunga och sedan liter mer partajmusik till dansen.
    De tar 5000 kr för det. Känns rimligt.

• carolaj83

vi har bokat band, en som spelar är jobbarkompis med min mamma.
    vi betalar 5500:-
    först skulle vi bara ha skivor men det känndes inget bra,

idag är det bara 2 månader kvar för oss som är sist ut

• carolaj83

var på ikea idag och köpte lite tallrikar, glas o tillbringare till bröllopet och knoppa lakanen var slut igen*suck*

• emertin

Jösses va tiden går fort.... börjar få lite panik när det gäller festprogrammen känner jag. Alla idéer mottages tacksamt!

Sitter och ringer runt till herrbutiker och försöker pejla priser och se om det finns några västar i snygga färger. Verkar som om man måste beställa om man inte vill ha en svart väst....

Ska iväg till en butik i Sundbyberg när sambon vaknat, vår son har fått för sig att man inte behöver sova mer än en timma i sträck på nätterna så vi är lite möra idag.

Bävar lite inför natten innan bröllopet, jag kommer att se ut som ett lik om vi inte får sonen att sova

• Ellani
    emertin skrev 2009-07-27 09:24:30 följande:
    Ska iväg till en butik i Sundbyberg när sambon vaknat, vår son har fått för sig att man inte behöver sova mer än en timma i sträck på nätterna så vi är lite möra idag. Bävar lite inför natten innan bröllopet, jag kommer att se ut som ett lik om vi inte får sonen att sova
    Vi har bokat hotell 2 nätter, natten innan bröllopet & bröllopsnatten! Tänkte likadant, så vår dotter som då är 10 månader får sova 2 nätter med mormor & morfar!
  • Igia

Då hyr vi allt. Vi får ha kläderna en vecka eller kanske lite längre eftersom vi ska åka en bit. Med en vecka är standard hos henne.

Vi började med låtlistor igår. Kommer att ha två DJ's som ska spela. Det blir mkt blandat hos oss. Vi kommer ha både gammeldans, dansband, schlager, "nyare" låtar, rock och en å annan techno...
    Vi kommer dansa traditionell brudvals som följs av flera valslåtar och sedan lite bugg och foxtrot. Mest för att även få igång de lite äldre Sedan blir det blandat med allt. Kommer ha en liten stund med gammeldans i mitten nånstans.

Vi har inga barn men ska sova tre nätter på hotell. Känns mkt skönt ffa att ha söndagsnatten på hotell oxå.

emertin skrev 2009-07-26 15:41:16 följande:
    Då hyr ni allt? Hur länge får man ha kläderna?
  • StillÅ
    carolaj83 skrev 2009-07-26 20:55:20 följande:
    var på ikea idag och köpte lite tallrikar, glas o tillbringare till bröllopet och knoppa lakanen var slut igen*suck*
    Man får verkligen kolla in så de finns hemma. Idag hade vi tur. Alla 15 lakan är inhandlade + ljuslyktor som jag ska smycka så snart glasstenarna kommer.
  • alltidvi

Jag var på Ikea igår och lyckades få hem både dukar (lakan), servetter, 50 st ljusstakar (på rea!) och lite annat smått och gott. Känner mig mkt nöjd, tyvärr hade sugrören jag tänkt köpa utgått men de kan man ju förhoppningsvis hitta ngn annanstans..

StillÅ skrev 2009-07-27 19:14:42 följande:
    Man får verkligen kolla in så de finns hemma. Idag hade vi tur. Alla 15 lakan är inhandlade + ljuslyktor som jag ska smycka så snart glasstenarna kommer.
  • carolaj83

FAN FAN FAN
    vår festlokal är alldeles för liten, men vi hade iallafall lyckats få in alla pers i en bordsplacering som funkade så igår dk de upp 2 nya gäster, min syrras kille(dom blev ihop efter att inbjudningarna skickades ut)
    och en kille som trodde att hans ex hade osat honom, men vi trodde att han inte skulle komma....

vilket innebär att vi måste hitta en ny lokal

Svar på tråden September 2009 del 4