• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • september2009bröllop

oj vad jobbigt! Har du provat att ringa henne, bara för att se vad hon har för ursäkt? Jag hade bytt på en gång. Punktlighet är extremt viktigt, speciellt på bröllopsdagen

carolaj83 skrev 2009-07-31 13:06:49 följande:
    idag kl 13, skulle jag bli provsminkad samt diskutera mitt hår inför bröllopet, men har inte hört ett ljud från henne verkar som hon inte kommer dyka upp och om hon nu gör det, vill man ha någon på bröllopet som har sånn viktig del som inte kan passa tider???känner mig grymt ledsen och helt plötsligt stressad då jag måste försöka få tag på ett annat ställe
  • Mirfak
    MyochErlend skrev 2009-07-28 23:01:02 följande:
    tycker det är så jobbigt när man inte får ett tydligt ja eller nej från människor.. Vi kan ju inte gå vidare förrän vi fått det..jaja... det blir nog bättre.
    Ja! Visst är det irriterande att folk inte kan osa ordentligt! Vi saknar svar från lite över 20 personer, troligen kommer ca 10 av dom... Men, det vet vi inte.
    Sista datumet för osa var igår. Är det så att dom som inte osat inte kan komma och tror då att man inte behöver berätta det?

Oj! Nu börjar det ösa ner utanför! Ska på bröllop idag, ska påminna bruden om att det betyder tur om det regnar ;)
  • emertin
    delirious skrev 2009-07-29 21:35:49 följande:
    nu är de anlända och provade, kycklingfileérna...och jag är faktiskt nöjd..:)
    Bra!! Jag vill gärna ha länken om du har den kvar.
  • emertin

carolaj83 - Jobbigt med folk som inte passar tiden, vad hade hon för ursäkt?

Sambon var och köpte väst och plastrong igår så nu är hans kläder klara Känns väldigt skönt!!!

Däremot har jag inte hört något från vår festlokal på ett tag, men jag tror att killen som jag skickat mail till troligen har semester. Dessutom skulle han gifta sig den här sommarn så han har väl fullt upp med sitt kan jag tänka.

Har inte ens börjat med festhäftet, alla tips mottages tacksamt!!!

• carolaj83

hennes ursäkt var att hon hade precis kommit hem från semestern och hade ingen ordning på planeringen, öhhhhhh!!!!

behöver jag säga att jag avbokade henne

igår var jag superledsen så min underbara sambo tog fram nr till alla frisörer i stan tror de blev 28 st, sen ringde han upp alla och kollade priser och vilka som var lediga den dagen, så på måndag ska jag bestämma mig, vilken tur att vi har våra underbara män

• Arwent
    carolaj83 skrev 2009-08-01 16:59:01 följande:
    hennes ursäkt var att hon hade precis kommit hem från semestern och hade ingen ordning på planeringen, öhhhhhh!!!!behöver jag säga att jag avbokade henneigår var jag superledsen så min underbara sambo tog fram nr till alla frisörer i stan tror de blev 28 st, sen ringde han upp alla och kollade priser och vilka som var lediga den dagen, så på måndag ska jag bestämma mig, vilken tur att vi har våra underbara män
    Åh, vad snällt!
  • alexandraopatrik

Hej.. tänkte man kanske kunde hoppa in här?
    gifter mig den 19 sept.
    börjar verkligen känns mig stressad...

• TesshjärtaFred

Kyklingfileer kan man även köpa på tex Twilfit. Lite lättare än att skicka efter från E-bay tänker jag.

• september2009bröllop

Igår blev jag hippad!!!!

Fick en underbar dag med tjejerna.. Började med att sambon gav mig första ledtråden och sen fick jag leta ledtrådar i typ 1 timme tills jag kom fram till tjejerna och fick frukost och fick på mig ett par rosa kanin öron och ett linne som det stod 5/9-09 blir mitt liv underbart Sen åkte vi till GBG och hade 1 timme pole-dance! Snacka om att det krävde mycket muskler.. efter det blev det lite snabbmat och efter det bar det av på femkamp bestående av klättervägg, luftpistol, mekanisk tjur, bungyrunning och sumobrottning Sen bar det av till en av tjejerna där vi satt och tjötade lite strunt på balkongen och tog ett par cider. Där fick blev jag även ordning gjord för utgång med klänning och tiara Sen begav oss till stan. Där gick vi in på en restaurang som visade sig ha ett spa rum!!!!!! Så där avnjöt vi massa god mat, frukt och drinkar och badade bubbelpool.. helt PERFEKT möhippa enligt mig

Svar på tråden September 2009 del 4