• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • Arwent

Som servitörer så klart!

Arwent skrev 2009-08-04 18:56:11 följande:
    Vi har min kusin och 3 av hans jobbarkompisar, de får 500 kr var.
  • Trudilutt

Hej hopp på er alla!

Idag har jag vart och provat korsett. MEN, det funkar inte!!! HAr för stora bröst och för konostig kropp....

Så det får bli en suuuperbra axelbandslös BH i storlek 75E. Satt som en smäck! Så på mig är det tvärtom

Tösabita skrev 2009-08-04 10:03:33 följande:
    [citat]
    Angående underkläder så införskaffade jag mig en korsett. Sitter perfekt. Funkar inte med "bara" axelbandslös-BH till mig då jag har 75DD, behöver lite mer stöd.
  • emertin
    Trudilutt skrev 2009-08-04 19:36:40 följande:
    Hej hopp på er alla!Idag har jag vart och provat korsett. MEN, det funkar inte!!! HAr för stora bröst och för konostig kropp....Så det får bli en suuuperbra axelbandslös BH i storlek 75E. Satt som en smäck! Så på mig är det tvärtom
    [citat]Angående underkläder så införskaffade jag mig en korsett. Sitter perfekt. Funkar inte med "bara" axelbandslös-BH till mig då jag har 75DD, behöver lite mer stöd.
    Var hittade du den BH:n?
  • emertin

Jag provade min klänning för en liten stund sen, inte så lätt att snöra den själv men det gick med lite vilja

Dessvärre är den alldeles för stor över bysten Har en axelbandslös BH som sitter som en smäck men den är svart.... Funderar på om jag har lust att gå och köpa en vit men jag är inte så sugen på det. Kan väl inte spela någon roll om man har svarta underkläder?!

Måste köpa plasttuttar också, även fast jag helst skulle slippa

• carolaj83

vi kommer dela in våra bord i 5 lag, alltså varje bord blir ett lag under middagen, vi skulle vilja köra lite roliga tävlingar lagen mellan, vad tycker ni?

• Arwent
    emertin skrev 2009-08-04 20:47:55 följande:
    Jag provade min klänning för en liten stund sen, inte så lätt att snöra den själv men det gick med lite vilja Dessvärre är den alldeles för stor över bysten Har en axelbandslös BH som sitter som en smäck men den är svart.... Funderar på om jag har lust att gå och köpa en vit men jag är inte så sugen på det. Kan väl inte spela någon roll om man har svarta underkläder?!Måste köpa plasttuttar också, även fast jag helst skulle slippa
    Går det att prova klänningen själv? Jag trodde det var omöjligt så jag har inte ens försökt. Har också snörning i ryggen. Men nu får jag nog ge mig på ett försök iaf.
  • MaLevi

Hoppas att det är ok att skriva av sig lite i denna tråd eftersom jag oxå kommer att gifta mig i september (9/9)

Igår hittade jag min klänning, gissa om det släppte en stor sten från mitt bröst. Jag gick med väldigt lätta fötter ut ur butiken. Jag är så nöjd och höll mig till min budget och allt.

Nu ska jag bara leta korsett i min storlek och jag såg på tidigare inlägg att det är fler än jag som har lite större storlekar. Jag provade en korsett i brudbutiken i stl 75E och dden var helt ok men den kostade 800 kr. Men hittar jag ingen annan tills det är dax för att prova och sy upp klänningen så får det bli den.

Bor i närheten av Örebro så alla tips om affären som har korsett mottages med varmt välkomnande

• Trudilutt

Jag hittade BHn på Change i Borås. Superbra service och allt! Den kostade 430 kr. Men det var halva priset om man blev medlem i deras klubb! Och den sitter verkligen toppen. Jag som aldrig har kunnat ha axelbandslös BH innan, var ju säker på att korsett va grejjen för mig, men INTE DÅ! =D

• MaLevi
    Trudilutt skrev 2009-08-05 08:54:49 följande:
    Jag hittade BHn på Change i Borås. Superbra service och allt! Den kostade 430 kr. Men det var halva priset om man blev medlem i deras klubb! Och den sitter verkligen toppen. Jag som aldrig har kunnat ha axelbandslös BH innan, var ju säker på att korsett va grejjen för mig, men INTE DÅ! =D
    Ska kolla in butiken på måndag. Ska börja jobba igen och då är det lättare att prova, utan barn på släp
    Kan vara ett alternativ med axelbandslös!
  • TesshjärtaFred

Nu har jag fått provbilder på min klänning, den ligger i galleriet under starka bilder. Obs att det bara är provklänning, så tyget är inte det samma och den är skrynklig. Dessutom ska den kortas lite bak, rosetten ska bli lite större och rosetten ska vara champagnefärgad.

Svar på tråden September 2009 del 4