• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • emertin
    TesshjärtaFred skrev 2009-08-07 10:27:00 följande:
    Emertin: Om du inte trivs med klänningen kanske du ska kolla andra alternativ och sen sälja den. Jag har börjat kolla upp lite alternativ då jag blev stressad över att min klänning inte skulle hinna komma i tid till bröllopet. Om du har köpt klänningen på Matildas antar jag att du bor i Sthlm och då kan du ju kolla Lilly som har bra priser, eller bridal outlet i Ropsten, och alla de vanliga så klart. Eller kolla blocket efter begagnad.
    Tack för tipset, ska åka till Ropsten på söndag Om inte annat så för att köpa en slöja....
  • TesshjärtaFred

Just nu är min älskling iväg på svensexa. De tog honom på jobbet i morse och han kommer inte tillbaka förrän sent söndag kväll. Min bror, som bara var med i dag, berättade att han hade varit så rörd över att det var så många som var med att han hade fått "smuts på linsen" flera gånger.
    Det var 22 stycken som var med. Jätteroligt för honom. Jag börjar dock känna mer och mer att jag nog inte får någon hippa. Det ska tilläggas att jag är en person som LÄNGTAR efter min möhippa och inte alls har något emot att göra pinsamma saker. Har anordnat så många möhippor själv och längtat tills det är min tur. Skulle vara så trist om det inte blir något, men det är verkligen känslan jag har...

• emertin

TesshjärtaFred - Varför tror du att du inte får någon hippa? Vilket datum gifter ni er? Har ni barn förresten? Annars är det väl säkert troligt att du får din hippa idag... skulle jag tro i alla fall

• carolaj83

TesshjärtaFred -vad roligt för honom hoppas verkligen att du får din hippa

• MaLevi
    Igia skrev 2009-08-07 10:01:57 följande:
    Vi kommer förmodligen att köpa denna:www.adlibris.com/se/product.aspx
    Ingen som har denna bok redan och vet lite exakt vad som finns i den? Ska försöka kolla i den i bokhandeln så man vet lite hur det är upplagt mer än vad som stod i beskrivningen.

Men det låter som en bok som skulle passa!!!
  • MyochErlend

Jag känner mig lite nere... lite less och stressad...
    Jag är trött på alla MÅSTEN.. och känslan min säger att det är LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT kvar... flera månader gärna.. Men mitt förnuft och vetskapen säger att den är 1 månad kvar...

Kalla fötter ngn ?

• MyochErlend

Jag känner mig lite nere... lite less och stressad...
    Jag är trött på alla MÅSTEN.. och känslan min säger att det är LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT kvar... flera månader gärna.. Men mitt förnuft och vetskapen säger att den är 1 månad kvar...

Kalla fötter ngn ?

• Tindre

Inte kalla fötter, men konstant fjärilar i magen och en liten röst i huvudet som säger; "du vet väl att du borde..."
    Gör som alla andra här inne - skriv listor listor listor och bocka av, delegera och jobba dig igenom. Kom ihåg att det ska bli världens fest och bästa dagen i ert liv!

• gosbruden

Jag säger som Tindre, har inte kalla fötter men igår när jag vaknade kände jag en paniiiiiiiiiiiik!!!!! Om 5 veckor ska jag gifta mig med min älskling! Det är inte bröllpet som är jobbigt men alla andra detaljer som ska falla på plats! T.ex. att alla placeringskorten blev skit och jag nu måste göra om dem.. :( inte kul! men allt löser sig! Jag har mina listor!

Det är just det där som du säger MY, det känns som att det ska vara lång tid kvar men det är ju inte det alls! Och när jag kom på det fick jag panik! Hoppas att ni alla får en fin söndag! Själv ska jag ut i solen och försöka fixa till min bränna. Min klänning går lågt i ryggen, och jag har tusen olika streck just nu från sol på ryggen! :)

• september2009bröllop

gosbruden: tusen streck på ryggen..? vart har du befunnit dig hela sommar för där hade jag oxå velat vara.. Här har det varit konstant regn de senaste 4 veckorna.. dvd HELA min semester..

Känner samma sak som er andra.. inte många helger och kvällar kvar att fixa och dona på.. Denna veckan ska vi ta tag i tårtan och igår mailade jag kocken angående vilka rätter vi ville ha av hans förslag.. Känns dock litekonstig att bestämma mat för flera tusen totalt utan att någonsin ha smakat..

Hoppas ni alla får en bra söndag..

Svar på tråden September 2009 del 4