• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • emertin
    carolaj83 skrev 2009-08-03 10:33:28 följande:
    Ellani-vi beställer tårta från vår ica butik blir white lady fast med vinröda dekorationer, har inte beställt dom än men pratat med dom 2 ggrfler än jag som känner att alla kostnader bara skenar iväg nu när det närmar sig??????har iallafall beställt tid till sömerskan nu, blir 9 sep 2,5 vecka innan bröllopet
    Ja dyrt kommer det bli, men det tänker jag inte grubbla över förrän efteråt

Sitter och gör en lista i huvudet på allt som måste göras... borde ringa till sömmerskan och boka en tid med henne känner jag.
  • emertin
    Igia skrev 2009-08-03 10:42:37 följande:
    Tack!Ja, det blir lite dyrt vissa saker men vi ligger förvånansvärt bra till i vår budget...
    Jättefina klänningar!!
  • emertin

Underkläder har jag inte ens börjat titta efter ännu... jösses va stressad jag börjar bli känner jag

Eftersom min klänning tyvärr är för stor och bara blir större och större eftersom jag går ner i vikt så måste jag ha BH

• emertin

hej hopp

sitter och ska välja bröllopstårta.... väljer mellan passionsmousse, hallonmousse och prinsess.

lutar åt passionsmousse för vi har creme brulé med hallonsorbet till efterrätt.

• Arwent
    emertin skrev 2009-08-03 22:46:54 följande:
    Underkläder har jag inte ens börjat titta efter ännu... jösses va stressad jag börjar bli känner jag Eftersom min klänning tyvärr är för stor och bara blir större och större eftersom jag går ner i vikt så måste jag ha BH
    Jag har inte ens provat min klänning sedan jag köpte den, tänk om den är för stor!?
  • Igia

Tack, blir nog bra när den är klar.

Underkläder blir ett projekt när klänningen kommer. Trosor är inte ett problem under den men jag behöver en ny axelbandlös- BH. Men det finns en del bra butiker här i stan som ska få sig ett besök

emertin skrev 2009-08-03 22:41:53 följande:
    Jättefina klänningar!!
  • Tösabita

Igia - klänningen blir super.

Angående underkläder så införskaffade jag mig en korsett. Sitter perfekt. Funkar inte med "bara" axelbandslös-BH till mig då jag har 75DD, behöver lite mer stöd. Ett plus också att man får snygg hållning med en korsett.

Klänningen är hos sömmerskan som ska sy in den lite.

Idag löste sig vårt största problem. Serveringen! En kompis mamma ställer upp och tar med sig några väninnor. Hon jobbar som lärare på restaurangskolan så hon bör kunna sin sak. Problemet är bara vad man ska betala dem? Hur gör ni andra?

Tvingade på sambon hans kläder igår. Har inte sett dem sen vi var i affären och handlade. Han blir så stilig! Gud, jag kommer grina massor när det är dags....

• Igia

Vi har fått hjälp med personal från cateringen så vi betalar våra en timpenning. Men det är redan bestämt hur länge de kommer att vara där så vi vet hur mkt...

• carolaj83

vi har en kompis mamma+kompisens brors sambo+en kpbbar kompis till mamma, dom får 500:- ivar + någon present

• Arwent

Vi har min kusin och 3 av hans jobbarkompisar, de får 500 kr var.

Ang. underkläder så har jag också skaffat en korsett. Det finns skenor i min klänning men det känns skönt med extra stöd, man vill ju inte säcka ihop...

Svar på tråden September 2009 del 4