JULI - 2010 del2
Och jag håller med, så fina skor du hittat till!
Ja jag tycker man kan ha två olika teckensnitt, & i en stil och övriga texten i en annan, det kommer nog vi ha, men jag tyckte nog ändå den högra var finast
Ja, dessa valmöjligheter gör det svårt för en
Själv får jag nya idéer hela tiden, m2b börjar bli lite galen på mig... hihi....
Vi har faktiskt berättat för de flesta redan. Dels har vi släkt som bor utomlands och så, så därför kände vi att vi kan ju lika gärna berätta.
Jag vill också titta på klänning snart! Jag ska ha med mig min syster när jag gör det, och hon har precis fått barn i dagarna, så det får nog vänta lite till innan vi gör det. Men jag har hela tiden tänkt att vänta till efter sommaren, typ september ungefär. Fast då kommer det säkert bli augusti... haha...
Ja, tur man har BT så man kan avreagera sig
Förstår att du är arg på svärmor. Själv berättade min svärmor för m2b syster innan vi själva hann berätta det... grr...
Ja, på ett sätt hade jag också velat hålla det hemligt, men det är lite sent nu... hihi.. Men samtidigt är det skönt att många redan vet, då kan man bolla idéer med dom som är intresserade.
Fast jag hade ju uppskattat om jag själv fått berätta det och inte svärmor.
Vi berättade för vårt toastmaster-par i midsommarhelgen, eftersom vi firade med dom. De blev jätteglada! Så en middag tycker jag låter som ett bra alternativ för er att välja när ni ska berätta för dom.
sajberpillan, tycker det låter alldeles vettigt med 5000 på två klänningar och sälja den du inte kommer använda.
Trist med lokalen, lycka till i letandet! Själv ska vi åka och titta på alternativ nummer fyra nu i helgen. Hoppas på fullträff!
Idajohanna82, vad kul!! Vilket datum gifter ni er, jag hittar inte dig i listan ovan?
Jag bara älskar Brunnby Kyrka! Ransvik har jag inte ens tänkt på, men vi vill ha något ställe med rum också, för vi har en del långväga gäster och tänkte ha presentöppningen dagen efter tillsammans med brunch för de som stannar över.
Men vi har ännu inte bestämt var vi ska vara för festen, förhoppningsvis gör vi det i helgen! Hade varit så skönt att kunna lägga det bakom sig iaf.
Mrs Opp!
Gud vad kul! Grattis. Håller tummarna om församlingshemmet!
Minns själv min känsla när jag pratat med kyrkan och fått bekräftat att vi kunde vara där på vårt datum. Jag bara satt och log och stirrade rakt ut i luften. Kändes så härligt, verkligt och underbart!
Denna tårta har min väninna gjort de två senaste midsomrarna och den är sååå god
www.ica.se/FrontServlet&state=recept&receptid=625063
Den går att frysa och göra i förväg. Kan det vara något?