JULI - 2010 del2
Nu har vi iaf bokat turisthotellet! Jippi!!
Har också "bara" ett år kvar idag!
Hej alla,
Jag har inte varit inne på länge, legat lågt med bröllopsplaneringen under semestern
Men då var man igång igen... hihi
Vad många nya det har kommit till under de veckorna jag varit borta! Gud vad roligt! Härligt att ha så många andra julibrudar att dela med sig med.
Vi gifter oss den 10 juli, kyrka och lokal är bokad. Fotograf blir min M2Bs syster, Toastmasterparet är tillfrågat och de har tackat ja. Tärna och bestman är utvalda. Färgtema blir limegrönt, vitt och ljus lila.
Så långt har vi kommit och det känns som en bra bit på vägen tycker jag!
Har varit lite oaktiv i denna tråd på sistone känner jag. Men hela bröllopsplanerandet har legat på is nu under sommaren.
Är dax att börja ta tag i det igen.
Min sambo var väldigt mycket på mig att vi skulle börja köpa in saker till inbjudningarna så vi kan börja pyssla och nu har vi en hel del hemma, men vi har ännu inte börjat med pysslandet... haha.. jaja, det kommer kanske en regnig höstdag...
Han skulle också sköta bokandet av DJ men vad jag vet har han inte tagit tag i det nämnvärt ännu. Men jag är ändå glad att han föreslår och är med även om vi ännu inte kommit vidare till nästa steg.
Och vi har rätt mycket klart tycker jag, så jag känner mig inte stressad... ännu...
Jag tänkte boka frisör efter jag har klippt mig nästa gång, vilket blir i septbember/oktober för då ska jag bestämma mig vem jag vill ska göra mitt hår (har två att välja mellan)
Make-up tänkte jag nog boka i samma veva då. Blommer har jag förhoppningsvis en bekant till mamma som fixar, vilket jag får reda på nu i augusti. Annars vet jag inte...