JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Kul! Jag vill också att det ska bli den 31, så jag också har "bara" ett år kvar
Har också "bara" ett år kvar idag!
semester och vi har varit borta en hel del men nu är jag iaf här
Kyrkbokningen släpptes den 1/7 så nu har vi bokat vigsel! den 10/7 kl 15.
Idag fick jag ett ryck och åkte till panduro och köpte lite pyssel och nu har jag knåpat ihop en "mall" till inbjudningarna. Jag blev riktigt nöjd, så himla kul.
Dock höll min 3åring på att kladda med färg brevid mig så jag har redan tröttnat ur, får ta en pysselkväll när hon sover ist
är det någon här vars man ska ha vit kostym? eller frockcoat.
Vad ska bestman ha? kan han ha mörk kostym? =/
Vi ska göra en liten spec grej, min man ska ha frack, men "reglen säger " att gästerna oxå ha det men vi ska skriva nått i stil med "stilrent sommarklädd" Men hans bestman ska oxå ha frack.
ja jag tycker man kan forma sin klädkod lite så det passar paret som dem vill ha.
vi som har tema ska ju skriva temaklädsel eller festfin.
själv så ska vi iväg snart och kolla upp ett annat ställe som festlokal då det var lite strul med ett ställe vi hittat innan.
ja man kan ju förstås göra som man vill Men jag tänkte bara om det ser konstigt ut att mannen har vitt och bestman svart, eller grå kanske funkar iofs.
Det där med klädsel tycker jag man kan göra lite hur man känner att det passar en bäst. Det finns så klart klädkoder och regler men om man känner att det finns andra alternativ som skulle passa en bättre så är det bara att köra på.
Jag ska ha en pampig klänning och skulle vilja att killen hade frack, men jag tror att han vill ha kostym. Jackan och byxan kommer nog att vara svarta, skjorta, väst i silver och slips och näsduk i purpur. Vi får se när det väl är på hur det ser ut.
Vilket ryck jag fick här idag, nu sitter jag och skissar upp dukningen Verkligen det viktigaste som jag måste göra först