JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
idag ska vi gå o kolla på festlokalen och det ska till mycket för att vi inte ska boka den idag :)
hade en annan lokal som vi hade bestämt oss för men vi har kommit på fler o fler nackdelar med den.. så nu håller jag tummarna för att denna är så bra som vi tror :)
kyrkan är bokad sedan några månader..
så 24 juli 2010 är det vår tur
Visst kan jag också bli lite stressad över att alla bokar allt så fort och har så mycket klart, me ndet är väl en smaksak gissar jag. Vi har planerat bröllop till och från i 4 år men det har kommit 2 barn emellan så vi har en hel del klart på grund av det.
Sedan beror det väl på var man bor gissar jag.
Jag tycker att planeringen är halva nöjet. Att få vara här och fundera på olika lternativ och har några att fundera med då jag inte vill att alal ska veta redan. Superskönt att BT finns.
Idag ska jag bara ta det lugnt ( fyller år) och njuta av sommar och sol.
Hoppas ni alla har det bra!
ja grattis!
Grattis på födelsedagen Sajberpillan!
Och grattis till alla er som bokat kyrka Det är en så härlig känsla!
Idag var vi på Cervera och kollade om vi kunde hitta något att önska oss i present och vi hittade en fin servis, så det får det nog bli tror vi. Annars väntar vi också med mycket av planeringen till efter sommaren.